Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Välkommen "HavsVigsel"! Vi gifter oss samma dag !
Oj oj oj oj oj.
Fattar inte hur denna vecka kan vara slut snart....
Har haft så extremt mycket i jobbet nu så jag snart inte vet vilken dag det är. Det är inget bra när det blir så mycket på en gång. Dessutom var det en elev (inte min dock) som idag har försökt att ta sitt liv. Jättejobbigt! Lägger verkligen sordin på allt annat. Imorgon har jag mitt sista utvecklingssamtal och kan sedan pusta ut och bara (nästan, lite mer måste man väl jobba dock...) fokusera på planeringen.
Efter jobbet imorgon ska vi åka hem till Karlstad och proväta menyn, träffa serveringspersonalen och sedan träffa vigselförättaren. Fullt upp på fredagem-kväll med andra ord.
Tänk att det bara var en månad kvar igår... Hur gick det till? Det var ju nyss ett år kvar??!!
Oj då. Hoppas du får det lugnare framöver, usch så jobbigt. Men det kan väl vara en del av jobbet att ha svåra samtal. Jobbar själv inom vården, med vissa sjuka barn. Så varit med om en del. Tur jobbet har sina fördelar också...
Jag vet EN MÅNAD KVAR. Eller iofs... 6 VECKOR! Hjälp!
Kul så mycket händer för er. Vi ska snart träffa vigselförättaren...innan dess prata om tårta o sånt gottit.
(Förresten ni som varit med o lyssnat på mig, det verkar ordna sig till det bästa. De pratar mellan varandra nu, föräldrarna alltså).
Ohh. Håller tummarna för att det går bra då och att det löser sig.
Vad skönt att de pratar med varandra nu så att du och din kille kan släppa det! Det är ju inte ert problem.
6 veckor är ju låååång tid :) Vi har bara tre veckor kvar!
Vad ska ni har för tårta?
Jag beställde blommor igår! Skönt att kunna pricka av det på listan!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 09:07:45 följande:
Ja, underbar tårta! Verkligen fin!
Vilken fin väska du har också! Attans att jag redan köpt en, din var finare :) Vad kostade den? Är den från Lillys?
Jag ska prova klänningen hos sömmerskan idag efter jobbet. Har inte provat den sen hon gjorde justeringarna på den så det känns jätteläskigt!!!
jaaa skitsnygg väska!!!! verkligen
Jag köpte min igår. ska försöka lägga ut bild.
Jag tror jag kan lämna tillbaka min, det är fortfarande öppet köp. Har letat efter en stilren och inte så "krusidullig" men den jag köpte är nästan lite väl tråkigt.
Nni, din väska skulle passa perfekt med mina skor, eller hur? Det är samma typ av strass-spänne på!