Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Hej alla blivande brudar! Det var ett tag sen jag tittade in. Är det bara jag som börjar bli nervös?? Det är ca 40 dagar kvar till vårt bröllop!
Idag beställde jag min brudbukett och det kändes så himla härligt att äntligen börja prata klocksalg istället för månader =). Klockan 10:00 samma dag ska den hämtas tillsammans med alla andra blommor. Bokade även tid för manekyr och pedekyr.
Någon av er som har blivit kidnappad än???
Hej hopp.. Ja visst är det nära nu!! 26 dagar kvar....
Nää har inte blivit kidnappat ännu. Men jag är som sagt HELT inställd på lördag!!! Blir snopen om det inte är då..
Du då?
Nej jag har inte heller blivit det med det är som sagt 40 dagar kvar. Däremot har det hänt en hel del konstiga saker...jag får sms titt som tätt från ett okänt nr med en massa konstiga budskap. Men det gemensamma för de är "film"! Sen så fick jag ett par fula gympadojor levereade till dörren en månadkväll inslagna i ett jättesnyggt paket. SPÄNNANDE!!
Ni är ju nära nu!!
hehe va roligt att du får små roliga grejer!!
Jo nära är är bara förnamnet. Det jobbiga är att jag idag börjat jobba och nu kommer jag inte ha NÅN tid för att planera och fixa.. Men det löser sig nog..
Åh ångest ångest ångest.. är inne på vår bröllopssida var och varannan dag och ser nedräknaren på förstasidan.. idag är det "25 dagar kvar" iih.. varför blir jag så stressad för?
Har försökt börja med en snabbdiet-kur nu också och jag känner mig superhängig. Kanske inte var världens bästa grej.. men killen min har gått ner 5kg på 2veckor med kuren (hård kolhydratsfri kur för folk som tränar mycket) så jag tänkte att jag skulle ge den ett försök. Men vette sjutton hur det ska gå... känner mig bara hängig..bläää. Får läsa mer om era hippor istället så jag muntras upp!
Frågade min moster om min kusin fått inbjudan, för hon har inte osat. Får svaret att det har hon men "glömt" osa, men min moster sa att kusinen skulle höra av sig till mig.. När kan man fråga sig? Bröllopet är om 3 veckor... Vår bordsplacering är färdig, maten måste beställas.. Ska jag messa min kusin? Vill ju inte vara den som tjatar heller..
Usch då, låter inget roligt. Ta det lugnt och pressa inte dig själv för hårt!
Red Scarlet skrev 2009-05-19 19:08:16 följande:
Red Scarlet; Jag har själv haft ångest. Går på diet nu för att jag vill. Men känn dig ej tvungen. Om du vill gå ner några kilo utesluta/byt utngt i matväg o promenera mera. Bara tips. Alla dieter passar inte för alla.
Ordnar sig hörru'
Oj oj..
Blev helt plötsligt akut tok-nervös!
Tre veckor och tre dagar kvar bara!!!
Känns som att inget är klart, har ingen koll på nåt, drunknar i allt småpyssel!
Är väl förvisso mitt eget fel litegrann då jag är väldigt duktig på att sätta igång med olika saker, men lite sämre på att slutföra dem..
Antagligen därför allt känns halvfärdigt.
Kan man få en liten känga i rumpen kanske?
Hur är det för er andra? Fler än jag som traskar på i ett vakuum och tror att man har all tid i världen?
Hjälp! Någon som tänkt ta secret box bilder själv? Jag tror inte att jag har råd med proffsfotograf, eller det e på håret.
Så tänkte mig om en kompis fotar mig? (med underkläder såklart) Vad tror ni om det? Så kan jag nog få hjälp av en annan kompis med smink o hår...