• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • xmarsan

Wow vad spännande. Vad kul att det gick bra i alla fall. Hoppas att du får se bilderna i slutet av veckan iaf!

Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:

Åh vad roliga era hippor låter, vad kul! :DSjälv har jag ju fotat min secretbox-fotografering igår..var så nervöööös. Vi fotade i ett stort fritidsområde och det gick folk typ 20meter bort lite då och då och där skulle jag stå och posa avslappnat halvnaken.. jag brukar inte vara blyg men blev lite småstel där Men det gick bra ändå, fick lite fina kort. Ska förhoppningsvis få se och välja ut vilka jag vill ha i slutet av den här veckan, är jättespänd!
  • nni

xmarsan; vad roligt med hippan ggr 2. Jag undrar spänt på hur min kommer bli. En kompis sa rakt ut "vad säger du om strippa"?
    Hrm... hehe. Ja vad säger jag. jag vet inte. E nog kul ändå sålänge det e på avstånd.
    Ser fram emot min hippa, blir nog dock bara en , två hinns inte med.

Red Scarlet; Kul att det kändes bra ändå. Jag skulle aldrig klara o göra det offentligt. Men har bokat tid för Secret box.

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 08:41:47 följande:

Japp, jag har fått hippa i helgen! Är fortfarande helt överväldigad och uppspelt!
    Berätta om den
  • nni

Såg den nu i 1-2 månaders tråden så var inget

• nni

xmarsan; såg nu att det var du som åt middag med vännerna och inte som blev hippad 2 ggr. E så många här. Sorry. Men mysigt iaf! Håller med om att det e guldvärt att ägna en ledig kväll till lite mer lyx med vännerna.

• Miss Moneypenny

Ja, precis. Känns som man upprepar sig i alla trådar :)

nni skrev 2009-05-18 12:04:19 följande:
    Såg den nu i 1-2 månaders tråden så var inget
  • xmarsan

Ingen fara - blir lätt så. Särskilt när vi alla hänger i flera trådar och skriver om samma sak

Men ja, visst var det underbart mysigt med middag med bästa vännerna. Ser även fram mot hippan dock

nni skrev 2009-05-18 12:07:11 följande:
    xmarsan; såg nu att det var du som åt middag med vännerna och inte som blev hippad 2 ggr. E så många här. Sorry. Men mysigt iaf! Håller med om att det e guldvärt att ägna en ledig kväll till lite mer lyx med vännerna.
  • nni

Miss moneypenny och xmarsan; ja idag var jag ganska så förlorad här, missat en del. Men nu hänger jag med igen tror jag. Hehe

Ni som vill, gå in på vår bröllopshemsida, vi har äntligen skickat ut den till gästerna nu! Uppdaterade den först.
    annaandalex.weddingannouncer.com

• zeddy
    nni skrev 2009-05-18 16:05:11 följande:
    Ni som vill, gå in på vår bröllopshemsida, vi har äntligen skickat ut den till gästerna nu! Uppdaterade den först.annaandalex.weddingannouncer.com
    Fint! Och va fin du var med mörkt hår!
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-18 16:11:54 följande:
    Fint! Och va fin du var med mörkt hår!
    Roligt att du tycker det! Hehe, tack ska du ha, men jag trivs mer som blondin.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4