Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Nu har jag lagt in en bild på min. Den ser dock inge fin ut på bilden tycker jag. Bättre i verkligeheten. Men din Nni är MYCKEt finare!
Nni - din väska är verkligen superfin
Mulle - din är också fin men nnis är mer i min smak.
Själv har jag en gammal "kuvertväska" från 60-talet som jag tänker använda - är ursprungligen vit men är numera lite mera åt ivoryhållet - så den blir nog toppen med resten.
jaa hennes är mer min smak också!
Jag ville dock ha en i guld och har inte hittat nån annan än denna.
Din är jättefin också! Och den passar ju jättebra till din klänning! En kritvit skulle ju se lite konstigt ut till eftersom din klänning är ivory.
Min klänning är light gold.
Sen är ju mina accesoarer som tiara och örhängen i guld.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 10:50:12 följande:
Light gold, så tjusigt :) Vad roligt med någon som har vanligt guld! Känns som 95% av alla här inne har vitt.
Det låter som alla dina grejer kommer passa jättebra ihop!
Instämmer helt med att det kommer att bli mycket bättre med en guldfärgad väska till en light gold-färgad klänning och guld smycken.
Blir nog skitsnyggt - helt enkelt!
Jag ska inte ha någon väska för min tärna propsar på att hon ska bära rutn på allt jag kan tänkas behöva! Så då kan hon väl få det då. (Fast jag skulle också vilja ha en sån fin väska!!
)