Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Har avbokat fotografen. Jag får posera själv utan proffs hjälp. ;) går nog bra!
Samt så blir det mycket billigare att framkalla från egen kamera (har en bra) än 1000 spänn för fyra vanliga bilder som inte e förstoringar.
Känns ok.
Men ngn mer som tänkt göra såhär?!
Jepp..ja ska göra de för ja e för feg att fota hos fotograf;) Ja e hudterapeut så sminkningen blir inga problem och håret ska ju inte direkt va uppsatt utan lite busigt så de fixar ja oxå själv.
hejsan tjejer
Här går det undan, vissa dagar känenr jag inget alls men andra går jag som på nålar och är jättenervös och får ångest!!!
Men vi behöve rinte fundera på så mycket utan det mesta är ordnat.
Vi sk ainte ha festprogram har vi bslutat, känns så bra!
det enda vi ska fixa är bordsplaceringskorten. Plus cd-skivor och underkläder till mig då. Buketten ska beställa men det görs nästa vecka skulle min mamma fixa eftersom hon bodde nära( är i en annan stad)
Min snälla mamma erbjöd sig att åka ne till Tyskland med sin man och inhandla drycken till festen plus till sig själva. En lättnad föll från hjärtat.
Plus maten är ordnad, allt känns så bra just nu och vill att det ska vara dags nu.
Fast min secretbox-fotograf gav mig den helt korrekta kommentaren att lite mer osäkra/större/äldre blivande brudar oftast är mycket lättare att ha och göra med för de är tacksamma för bilderna som tas och tycker att det blir fint oavsett, medan de brudar som har lite bättre självförtroende och är unga osv oftast är lite mer krävande.
Haha jag kände mig väldigt träffad där, är ingen modell (not by far!) men jag är väääldigt kräsen i bilder eftersom jag VET att lite rätt ljussättning och retuschering kan trolla fram jättefina kort, men lite halvkass kvalitet och dålig fotograf kan få mig att se ut som ett finnigt troll (ja jag är självkritisk ) Vilket innebar att jag var TVUNGEN att ha en professionell fotograf för mina secretbox-kort.. för MIN privata egotripps skull.. killen min hade nog inte brytt sig oavsett
Ååh nu har jag fått alla bilderna från min secret box-fotografering att välja mellan! De är bara lågupplösta och inte retuscherade än men såå fina.. är supernöjd! Det svåra blir nu bara att välja ut en 10-15st... jag har 80 att välja på och alla är fina på olika sätt.. men jag blir ruinerad om jag inte avgränsar mig.. Men är glad att jag fotade mig utomhus, trots att det var sjukt nervöst blev de jättefina.. tänk er gnistrande smaragdgrön försommargrönska.. haha det är härligt
Rekommenderar ALLA att göra en secret box-fotografering, gör under för självförtroendet och man får grymma kort!
jag vill ju SEEEEEE!!!
Red Scarlet skrev 2009-05-21 19:10:15 följande: