• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-05-22 14:39:38 följande:
    Micke hade ju sin förra helgen.. Superlyckat blev det..Ja jag vet inte, men som sagt så TROR jag att den är i morron. Den borde inte vara i Juni. Och nästa helg är jag upptagen så då kan jag inte.. Så då finns inte såmånga andra helger kvar!Red Scarlet skrev 2009-05-22 14:32:00 följande:
    Ååh vad spännande.. du MÅSTE berätta efteråt hur det var!
  • MulleNuh

Ja OM det blir i morron. Vem vet.. Kanske dom har 'ndrat till juni!! Men jag kommer sitta färdig och pirrig i morron.. Snopet om dom inte kommer! haha.

• nni

Red Scarlet;
    Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-22 14:49:33 följande:
    Ja OM det blir i morron. Vem vet.. Kanske dom har 'ndrat till juni!! Men jag kommer sitta färdig och pirrig i morron.. Snopet om dom inte kommer! haha.
    Vi får väl la se. Jag tror min sker i juni. Gifter oss 27 juni. Hans sker iaf 6:e juni.
  • Red Scarlet
    nni skrev 2009-05-22 15:09:11 följande:
    Red Scarlet;Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!
    Hahah ok ok..det kommer att bli jättefint.. *backar långsamt undan*

Själv är jag inte så förtjust i att spara på saker, vill varken spara bukett, brudklänning eller andra attiraljer kring bröllopet. Det enda som är viktigt att ha kvar är bröllopskorten och ringarna... och maken då såklart hihi! Resten var för mig bara vägar för att nå till målet..
  • nni

Red Scarlet skrev 2009-05-22 15:11:54 följande:

Hahah ok ok..det kommer att bli jättefint.. *backar långsamt undan* Själv är jag inte så förtjust i att spara på saker, vill varken spara bukett, brudklänning eller andra attiraljer kring bröllopet. Det enda som är viktigt att ha kvar är bröllopskorten och ringarna... och maken då såklart hihi! Resten var för mig bara vägar för att nå till målet..
    Haha, det e lugnt. Jag e för mycket av en samlare tror jag.
  • HavsVigsel

Fick ett samtal av Kapten idag. Möte på tisdag då vi ska gå igenom vad som ska sägas, vart vigsel kommer ske och vilken musik vi vill ha. PANIK! Vi har inte skrivit något, musik har vi inte tänkt på, trodde inte man kunde ha musik på helikopterplattan. Plötsligt blev jag jättenervös. Herregud, jag ska gifta mig! Och snart 27 juni. Och detta slog mig på riktigt först nu. Helgen kommer vigas åt inspirerande vinpimplande och talskrivning i hysterinstecken.

• älskarlivet

Funderar på att beställa tid för ansiktsbehandling på Gildaskolan. De verkar dock rätt bokade och det finns därför tid antingen nu i veckan eller i juli känns det som. Är det för tidigt att göra ansiktsbehandlingen på måndag och sen inte gifta sig förrän 13/6?

• Red Scarlet
    älskarlivet skrev 2009-05-22 16:23:51 följande:
    Funderar på att beställa tid för ansiktsbehandling på Gildaskolan. De verkar dock rätt bokade och det finns därför tid antingen nu i veckan eller i juli känns det som. Är det för tidigt att göra ansiktsbehandlingen på måndag och sen inte gifta sig förrän 13/6?
    Vad är det för slags ansiktsbehandling? Om den är djuprengörande är det väl bra ifall du kan vänta några veckor så att hyn inte är röd till bröllopsdagen, men det beror ju på behandling.
  • älskarlivet

Ja det är en djuprengörande ansiktsbehandling. Vill göra den innan bröllopet, så kanske bäst att göra den på måndag då? Då är det 2,5 vecka kvar till bröllopet.

Red Scarlet skrev 2009-05-22 16:26:03 följande:

Vad är det för slags ansiktsbehandling? Om den är djuprengörande är det väl bra ifall du kan vänta några veckor så att hyn inte är röd till bröllopsdagen, men det beror ju på behandling.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4