Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Ja OM det blir i morron. Vem vet.. Kanske dom har 'ndrat till juni!! Men jag kommer sitta färdig och pirrig i morron.. Snopet om dom inte kommer! haha.
Red Scarlet;
Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!
Red Scarlet skrev 2009-05-22 15:11:54 följande:
Fick ett samtal av Kapten idag. Möte på tisdag då vi ska gå igenom vad som ska sägas, vart vigsel kommer ske och vilken musik vi vill ha. PANIK! Vi har inte skrivit något, musik har vi inte tänkt på, trodde inte man kunde ha musik på helikopterplattan. Plötsligt blev jag jättenervös. Herregud, jag ska gifta mig! Och snart 27 juni. Och detta slog mig på riktigt först nu. Helgen kommer vigas åt inspirerande vinpimplande och talskrivning i hysterinstecken.
Funderar på att beställa tid för ansiktsbehandling på Gildaskolan. De verkar dock rätt bokade och det finns därför tid antingen nu i veckan eller i juli känns det som. Är det för tidigt att göra ansiktsbehandlingen på måndag och sen inte gifta sig förrän 13/6?
Ja det är en djuprengörande ansiktsbehandling. Vill göra den innan bröllopet, så kanske bäst att göra den på måndag då? Då är det 2,5 vecka kvar till bröllopet.
Red Scarlet skrev 2009-05-22 16:26:03 följande: