• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-05-23 18:35:52 följande:
    Hon lura mig för att jag var så jäkla bombsäker på att det var just idag!!!haha så jag kan förstå henne till viss del..
    Lite roligt...fast ändå inte. Men det blir väl till att lista ut en annan helg som det kommer på då.

Idag har jag sytt på syrrans tärnklänning i 8 timmar, så jag känner mig lite mör. Men bra blir det! Tur jag har mamma dock som hjälper till. Har dessutom provat ut min egen klänning för sista gången, skönt att det är klart nu!
  • älskarlivet

Finns inte så många helger kvar nu..

Flisa80 skrev 2009-05-23 21:01:51 följande:
    Jaja, då blir det väl en annan helg då.
  • MulleNuh

Då blir det den 6:e för mig då..

• älskarlivet

Jag hoppas det inte blir den 6:e för mig, för jag vill också gå på 40 årsfest + att jag faktiskt vill ha med mina systrar på möhippan..

MulleNuh skrev 2009-05-23 21:56:56 följande:
    Då blir det den 6:e för mig då..
  • MulleNuh

Nä från och med NU ska jag skita i allt vad möhippa heter och bara Go with the flow...

• Flisa80
    älskarlivet skrev 2009-05-23 21:55:50 följande:
    Finns inte så många helger kvar nu..
    Håller tummarna för att det blir en. Kanske en torsdag?? Eller så är hela 40-års festen lurendrejeri....
  • älskarlivet

Det blir förhoppningsvis nästa helg, för mitt i veckan lär det inte bli, och 40-årsfesten är verkligen inte bluff, det vet jag..

Flisa80 skrev 2009-05-23 23:30:58 följande:
    Håller tummarna för att det blir en. Kanske en torsdag?? Eller så är hela 40-års festen lurendrejeri....
  • Flisa80
    älskarlivet skrev 2009-05-23 23:33:13 följande:
    Det blir förhoppningsvis nästa helg, för mitt i veckan lär det inte bli, och 40-årsfesten är verkligen inte bluff, det vet jag..
    Det hoppas vi på!! Kan inte komma på fler pepp nu, för alla tycks falera...
  • MissDoe

Borsplaceringen är ääääääntligen klar! Alla 78 platser är fyllda så nu är det "bara" att färdigställa presentationerna av alla gäster..

• Flisa80
    MissDoe skrev 2009-05-24 09:36:47 följande:
    Borsplaceringen är ääääääntligen klar! Alla 78 platser är fyllda så nu är det "bara" att färdigställa presentationerna av alla gäster..
    Är grön av avund.... Så skönt det måste vara!! Det blir dagens projekt att fortsätta med!!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4