Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Grattis Mullenuh till jobbet!
Vi har varit i Danmark o handlat dricka. Hoppas det räcker. Men det måste det göra... (peppar, peppar).
Att handla champagne e kvar.
Ni som fotas efter vigseln, ska ni dricka champagne efter vigseln vid kyrkan, eller ni väntar tills ni anlänt till festlokalen? Vi väntar nog tills vi anlänt.
Vi har 33 dagar kvar!!
Tack för alla grattis.. Hade dock hellre varit hemma nu när sommarn kommit!
Skriver det jag skrev imorse, för det har kanske missats!
Vad ska ni ha för vegetarisk mat?
Vi ska ha fläskfilé som "vanlig" mat och nu föreslog stället vi ska vara på att vegetarianerna ska få burgare eller lasagne. Känns inte som så rolig mat, så nu är jag nervös att den vegetariska maten inte ska bli bra. Vi ska dessutom ha räkcoctail som förrätt och det kan inte vegetarianerna heller äta..
hos oss kommer inte en enda vegeterian...
Vi ska ha buffé och vi har tre gäster som är veggo. De kommer få canneloni( vi ska ha medelhavsbuffe) som vi fast med vegetarisk fyllning samt kikärtsbiffar ist för fläskfilé/kyckling/lax...
Tror det blir bra.. Resten kan dem äta..
jag ska på ett annat bröllop på lördag!! Ska bli kul!! Jag ska ju först sminka bruden.. Sen går jag på vigseln bara.. Ingen fest för mig då!
Vi ska ha trerätters och har en vegetarian som iof äter fisk. Så hon ska få en variant på huvudrätten... men med fisk istället. Har mailat cateringen för att få exakt besked om vad det blir. Återkommer då
Knske ett tillfället att få lite sista minuten inspiration alltså
ja Man lär ju böla extra mycket när man vet att det är en själv som står där 2 veckor senare..