Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Kan du inte ringa dom? Se till att ha en tid bokad ca 2 veckor innan??
Ikväll ska jag lämna in våra förlovningsringar.. Buuhuuu va tomt det kommer kännas.. Ja ja det är ju bara 2 veckor utan..
Jag har inte heller gjort en provuppsättning. Jag litar på min frisör och vet att det kommer att bli toppenfint! Jag var och diskuterade igenom med henne, och hon förstår precis vad jag vill ha! Skönt att kunna släppa det där till henne tycker jag! Hon har även min slöja som hon ska stryka Snällt!!
Det hade kommit in, de ringde precis. I like them!
Jag ringde precis till stället som vi hyr m2b kläder för att stämma av att allt är med osv eftersom det inte är vi som hämtar kläderna (det gör m2b föräldrar)...
De hade missat att skriva att han ska ha med näsduk och då säger hon ja men det kan han ju inte ha om han ska ha blomma! Det blir ju kaka på kaka! Jag blev lite sur och sa att ja men jag vet inte om han ska ha blomma också... Fan va sur jag blev! Ingen servicekänsla alls... Det kan inte ha varit hon som vi har pratat med tidigare, för hon var verkligen trevlig!
Nu får han förhoppningsvis näsduken, bestman ska ha det så det känns dumt om inte han ska ha det!
Vi får göra så att när hans föräldrar hämtar kläderna så får de ringa oss och säga vad som är med i paketet. Kläderna hämtas i Sthlm och vi bor 10 mil därifrån..