• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • RonjaR

Jag har bokat tid för att göra naglar med fransk manikyr. Provgjorde för tre veckor sedan och äår helt såld! Jag kommer alltid vilja ha sådana här naglar sen. Och då brukar jag ändå ha fina gna naglar. Men dessa håller!!!!
    Är så himla nöjd.

älskarlivet skrev 2009-05-26 21:42:35 följande:
    Ska ni göra något speciellt med era naglar?Jag är lite sugen men ändå inte.. Skulle vara skoj att höra hur ni ska göra!
  • nni
    Ska ni göra något speciellt med era naglar?Jag är lite sugen men ändå inte.. Skulle vara skoj att höra hur ni ska göra!
    Jag har bokat tid för att sätta lösnaglar ja. Jag har inga direkt fina naglar själv. Har provat lösnaglar innan, det e himla snyggt.
    Vill nog också precis som RonjaR ha "franska naglar".
    Det kostar några hundralappar, e värt det för mig iaf.
  • zeddy

Jag ska till en salong och fixa lösnaglar med fransk manikyr. Jag har alltid velat ha det, så varför inte passa på nu!

• xmarsan

Jag ska ha en uppsatt frisyr med knut bak med lite löst bakåtdraget... lite Marilyn Monroe, prinsessan Madeleine på Nobelfesten för två år sedan. Kommer ha slöja under vigseln och tar av den efter minglet och innan middagen.

Var och gjorde provuppsättning igår - inte färdig uppsättning eftersom det aldrig blir likadant gång från gång men vi var i alla fall överens om upplägget. Kommer att bli toppen!!! Jag är så spänd av förväntan nu!

• nni
    xmarsan skrev 2009-05-27 11:19:51 följande:
    Jag ska ha en uppsatt frisyr med knut bak med lite löst bakåtdraget... lite Marilyn Monroe, prinsessan Madeleine på Nobelfesten för två år sedan. Kommer ha slöja under vigseln och tar av den efter minglet och innan middagen. Var och gjorde provuppsättning igår - inte färdig uppsättning eftersom det aldrig blir likadant gång från gång men vi var i alla fall överens om upplägget. Kommer att bli toppen!!! Jag är så spänd av förväntan nu!
    Snyggt det låter med Marilyn Monroe stuk. Jag har inte bokat tid för provuppsättning. Har alla ni gjort det? Jag litar på min frisör som jag haft ett antal år, även det inte blir exakt som bilden man har med sig blir det nog supersnyggt. Men det kanske e bra med provuppsättning i alla fall?!
  • xmarsan

Jag ska också göra nagelförlngning på salong - med fransk manikyr. Dags att unna sig - så sällan man gör det när man är småbarnsmamma... och om m2b blir såld kanske jag kan få ok på att fortsätta även efter.

zeddy skrev 2009-05-27 11:16:12 följande:
    Jag ska till en salong och fixa lösnaglar med fransk manikyr. Jag har alltid velat ha det, så varför inte passa på nu!
  • MulleNuh

Va fint det låter!!

Jag ringde nyss min frisör och bokade om min tid.. Jag hade först tid kl 12, men känner att jag kommer bli stressad då. Så vi kör kl 10 ist. Lika bra.. Får ha MYYCKET spray i!

xmarsan skrev 2009-05-27 11:19:51 följande:
    Jag ska ha en uppsatt frisyr med knut bak med lite löst bakåtdraget... lite Marilyn Monroe, prinsessan Madeleine på Nobelfesten för två år sedan. Kommer ha slöja under vigseln och tar av den efter minglet och innan middagen. Var och gjorde provuppsättning igår - inte färdig uppsättning eftersom det aldrig blir likadant gång från gång men vi var i alla fall överens om upplägget. Kommer att bli toppen!!! Jag är så spänd av förväntan nu!
  • MulleNuh

Nää vi har inte gjort en test. Jag åkte in bara och visade mitt löshår och det jag ska ha i skallen som tiaran tex.
    Jag har sagt på ett ungefär vad jag vill ha. Så det blir nog bra..

nni skrev 2009-05-27 11:24:36 följande:
    Snyggt det låter med Marilyn Monroe stuk. Jag har inte bokat tid för provuppsättning. Har alla ni gjort det? Jag litar på min frisör som jag haft ett antal år, även det inte blir exakt som bilden man har med sig blir det nog supersnyggt. Men det kanske e bra med provuppsättning i alla fall?!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-27 11:27:10 följande:
    Nää vi har inte gjort en test. Jag åkte in bara och visade mitt löshår och det jag ska ha i skallen som tiaran tex.Jag har sagt på ett ungefär vad jag vill ha. Så det blir nog bra..
    Okej, jag tror också det blir bra...
    Vad tror ni? När ska man åka in o sy in klänningen innan man hämtar hem den. De sa en månad innan, vilket e idag. Jag vill vänta lite för att gå ner några kilo till. Har mailat 2 ggr o frågat om det e ok. De har inte svarat. Så jag antar att det e ok att vänta 1-2 v längre...
Svar på tråden Juni 2009 nr 4