Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Jag har bokat tid för att göra naglar med fransk manikyr. Provgjorde för tre veckor sedan och äår helt såld! Jag kommer alltid vilja ha sådana här naglar sen. Och då brukar jag ändå ha fina gna naglar. Men dessa håller!!!!
Är så himla nöjd.
Idag e det 1 månad kvar !!!!
Jag ska till en salong och fixa lösnaglar med fransk manikyr. Jag har alltid velat ha det, så varför inte passa på nu!
Jag ska ha en uppsatt frisyr med knut bak med lite löst bakåtdraget... lite Marilyn Monroe, prinsessan Madeleine på Nobelfesten för två år sedan. Kommer ha slöja under vigseln och tar av den efter minglet och innan middagen.
Var och gjorde provuppsättning igår - inte färdig uppsättning eftersom det aldrig blir likadant gång från gång men vi var i alla fall överens om upplägget. Kommer att bli toppen!!! Jag är så spänd av förväntan nu!
Jag ska också göra nagelförlngning på salong - med fransk manikyr. Dags att unna sig - så sällan man gör det när man är småbarnsmamma... och om m2b blir såld kanske jag kan få ok på att fortsätta även efter.
Va fint det låter!!
Jag ringde nyss min frisör och bokade om min tid.. Jag hade först tid kl 12, men känner att jag kommer bli stressad då. Så vi kör kl 10 ist. Lika bra.. Får ha MYYCKET spray i!
Nää vi har inte gjort en test. Jag åkte in bara och visade mitt löshår och det jag ska ha i skallen som tiaran tex.
Jag har sagt på ett ungefär vad jag vill ha. Så det blir nog bra..