• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Twixiee

Det har jag ingen aning om, det var vara ett exempel
    Hörde någon som sa att det fanns underkläder på H&M, Kappahl eller Lindex som hette något i stil med "Bride" för de innehöll någonting blått. Men jag är inte förvånad om det finns speciella brudtrosor

Flisa80 skrev 2009-05-27 20:26:43 följande:
    Finns det riktiga brudtrosor??????
  • Flisa80

He he he...ja man vet aldrig!

Själv är jag inne på mitt tredje par trosor inför bröllopet. Två par har jag redan testat och insett att jag inte vill gå i dem en hel dag. De måste ju sitta där se ska, men nu gör jag ett sista försök att hitta ett par lite finare men som ändå ska sitta på plats. Funkar det inte denna gång, så tar jag ett par jag har hemma som jag vet är sköna.

• Twixiee
    Flisa80 skrev 2009-05-27 22:07:46 följande:
    He he he...ja man vet aldrig! Själv är jag inne på mitt tredje par trosor inför bröllopet. Två par har jag redan testat och insett att jag inte vill gå i dem en hel dag. De måste ju sitta där se ska, men nu gör jag ett sista försök att hitta ett par lite finare men som ändå ska sitta på plats. Funkar det inte denna gång, så tar jag ett par jag har hemma som jag vet är sköna.
    Jag köper nog några som är rätt vanliga, och sköna. Så kallade mormorstrosor Det är ju inte förens senare på kvällen som klänningen åker av, och då får man passa på att hoppa i lite sexigare underkläder
    Min BH som jag köpte idag är ju inte speciellt upphetsande, det är en hudfärgad utan axelband som är för en tjej med stor byst och då är det lite extra snören här och står resor där, klämmer fram valkar på ryggen som annars inte borde synas så mycket Så jag letar snyggare sen och kör på bekvämt och hudfärgat under dagen och kvällen
  • MulleNuh

Jag kommer nog ha skönt på mig också... Karln har sett mig i det mesta man kan och jag är faktiskt inte sååå brydd om mina underkläder på bröllopet... Det är som cheesburgarna på Mc Donalds! Ingen Big Deal!

• Twixiee

Ja, nog har man favoritkläder som det är hål i, är urtvättade, sitter inte alls som de ska, men är riktiga sköna! Mitt enda problem var BHn, men nu är det löst och trosor kan man ju hitta på Coop om det skulle vara så
    Vilken osis att jag gick in här nu, och inte ikväll. Jag sitter och "fastar" för ska träffade läkare senare idag och är sjukt hungrig, så skriver du om cheesburgare och McDonalds! Jag känner hur det vattnas i munnen på mig!

MulleNuh skrev 2009-05-28 06:10:28 följande:
    Jag kommer nog ha skönt på mig också... Karln har sett mig i det mesta man kan och jag är faktiskt inte sååå brydd om mina underkläder på bröllopet... Det är som cheesburgarna på Mc Donalds! Ingen Big Deal!
  • MulleNuh

haha sorry! Om det är till nån tröst så har jag bara ätit nutrilett!

Twixiee skrev 2009-05-28 10:06:42 följande:
    Ja, nog har man favoritkläder som det är hål i, är urtvättade, sitter inte alls som de ska, men är riktiga sköna! Mitt enda problem var BHn, men nu är det löst och trosor kan man ju hitta på Coop om det skulle vara så Vilken osis att jag gick in här nu, och inte ikväll. Jag sitter och "fastar" för ska träffade läkare senare idag och är sjukt hungrig, så skriver du om cheesburgare och McDonalds! Jag känner hur det vattnas i munnen på mig!
  • lycklig tvåbarnsmamma

Var precis inne på vår bröllopshemsida, det e bara 9 dagar kvar.....det pirrar som tusan i magen nu....Har bara tänkt att det e 1½ vecka kvar, men 9 dagar känns mindre.....helt underbart fantastiskt men ändå helt konstigt att om 10 dagar e jag fru...Fler som känner så när det nu närmar sig med stormsteg. Fler 6 juni-brudar?

• MulleNuh

ja fy!! Jag får lite titt som tätt stress/panikkänslor om att GUUUUD! Det är ju så snart. Nej vi gifter oss helgen efter dig..

lycklig tvåbarnsmamma skrev 2009-05-28 11:27:35 följande:

Var precis inne på vår bröllopshemsida, det e bara 9 dagar kvar.....det pirrar som tusan i magen nu....Har bara tänkt att det e 1½ vecka kvar, men 9 dagar känns mindre.....helt underbart fantastiskt men ändå helt konstigt att om 10 dagar e jag fru...Fler som känner så när det nu närmar sig med stormsteg. Fler 6 juni-brudar?
  • RonjaR

Vi gifter oss också 6 juni! Känns jättenära och mycket pirrigt!
    Byter du namn?

lycklig tvåbarnsmamma skrev 2009-05-28 11:27:35 följande:

• Miss Moneypenny

Jag har hämtat klänningen idag! Puh, inte en dag för tidigt! Bara en vecka och två dagar kvar!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4