• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • RonjaR

Vad kul! Vet inte hur jag ska göra med strumpebandshållare. Kanske hoppar det...

zeddy skrev 2009-05-29 16:24:29 följande:
    Idag har jag haft på mig mina bröllopstrosor hela dagen. Det har faktiskt gått väldigt bra! Jag känner knappt av att jag har dom på mig Så det blir nog de här trosorna! Sedan ska jag ha strumbebandshållare (heter det så?) och sånna stay ups till. Jag har sko med öppen tå, men jag har provat och tycker inte att det syns allt för mycket. Det är ingen jätteöppning där vid tårna.. Dessutom tror jag att jag får mer skoskav om jag inte har det!
  • zeddy

hihi det blir många man ska svara på och kommentera när man inte varit inne här på hela dagen

Som gästbok har vi gjort så här:
    Vi köpte en ganska stor svart bok typ med svarta sidor (boken används väl till foton och scrapbooking annars gissar jag). Inuti den har vi delat av sidorna med snirkliga bitar av tapeten vi använt till alla trycksaker och så har vi klistrat fast med glitterbokstäver
    Gästbok
    13 juni 2009

Tyckte att det blev jättefint!! Så är det sedan tänkt att gästerna ska skriva och så ska vi sätta i kort på varje par där de har skrivit. Tror det blir ett jättefint minne!

• zeddy
    RonjaR skrev 2009-05-29 16:25:40 följande:
    Vad kul! Vet inte hur jag ska göra med strumpebandshållare. Kanske hoppar det...
    Jag tycker att det är så snyggt! Och jag tror att jag ska klara av att ha den på mig hela dagen också.. Då behöver man ju inte gå och "dra upp" stayupsen hela dagen.. De sitter ju fast!
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-29 16:28:20 följande:
    hihi det blir många man ska svara på och kommentera när man inte varit inne här på hela dagen Som gästbok har vi gjort så här:Vi köpte en ganska stor svart bok typ med svarta sidor (boken används väl till foton och scrapbooking annars gissar jag). Inuti den har vi delat av sidorna med snirkliga bitar av tapeten vi använt till alla trycksaker och så har vi klistrat fast med glitterbokstäver Gästbok13 juni 2009Tyckte att det blev jättefint!! Så är det sedan tänkt att gästerna ska skriva och så ska vi sätta i kort på varje par där de har skrivit. Tror det blir ett jättefint minne!
    Vilken bra idé!! Blir nog superfint.
  • Flisa80
    xmarsan skrev 2009-05-29 11:51:41 följande:
    Vi har gjort en "gästbox" - vi fick en tygklädd låda, i en av våra färger, från Bookbinders Design i present och den har vi valt att stansa in våra namn och vårt datum i med silverfärg. Blev så fin! Och till den har jag skaffat papper i samma modell som inbjudningar/vigselprogram/festprogram som jag skurit i kort format. Sedan har jag köpt lite fina pennor, ett penställ och en korthållare till "instruktionerna". Sedan tänkte vi ta de små korten och sätta in blandat med våra foton från bröllopet i vår fotobok.
    DET var en bra idé, men jag har redan köpt en gästbok som jag ska ha... Annars gillade jag din idé, fantastiskt bra!!!!!
  • Flisa80
    zeddy skrev 2009-05-29 16:24:29 följande:
    Idag har jag haft på mig mina bröllopstrosor hela dagen. Det har faktiskt gått väldigt bra! Jag känner knappt av att jag har dom på mig Så det blir nog de här trosorna! Sedan ska jag ha strumbebandshållare (heter det så?) och sånna stay ups till. Jag har sko med öppen tå, men jag har provat och tycker inte att det syns allt för mycket. Det är ingen jätteöppning där vid tårna.. Dessutom tror jag att jag får mer skoskav om jag inte har det!
    Ett tips till dig, om du inte redan har tänkt på det, är att tvätta trosorna för hand. Jag körde mina ihop med den andra vit-tvätten, och då såg jag till att det endast var helt vit tvätt, men de blev med en gång lite tristare ändå...
  • zeddy

Hm, tack för tipset! Det ska jag tänla på!

Flisa80 skrev 2009-05-29 19:04:43 följande:
    Ett tips till dig, om du inte redan har tänkt på det, är att tvätta trosorna för hand. Jag körde mina ihop med den andra vit-tvätten, och då såg jag till att det endast var helt vit tvätt, men de blev med en gång lite tristare ändå...
  • Red Scarlet

Åå nu har killarna precis varit och hämtat min fästman till svensexa! De satte på honom en hel piratmundering och stack... damn vad skoj! Hoppas att de har kul idag, de har ju tur med vädret iaf!

• älskarlivet

Min blivande var på svensexa igår, jag undrar om min möhippa kommer idag.. annars vet jag inte alls när den skulle bli, bröllop är det om 2 veckor.

• nni

Red Scarlet skrev 2009-05-30 09:05:15 följande:

Åå nu har killarna precis varit och hämtat min fästman till svensexa! De satte på honom en hel piratmundering och stack... damn vad skoj! Hoppas att de har kul idag, de har ju tur med vädret iaf!
    Haha, vad kul!! Jag vet den mesta av planeringen av svensexan. De e superbra vänner och planerar verkligen efter hans personlighet. En rolig grej e att en av hans vänner som tyvärr ska resa utomlands o bosätta sig innan bröllopet, e med o planerar o ska va med på själva svensexan.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4