Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Vad kul! Vet inte hur jag ska göra med strumpebandshållare. Kanske hoppar det...
hihi det blir många man ska svara på och kommentera när man inte varit inne här på hela dagen
Som gästbok har vi gjort så här:
Vi köpte en ganska stor svart bok typ med svarta sidor (boken används väl till foton och scrapbooking annars gissar jag). Inuti den har vi delat av sidorna med snirkliga bitar av tapeten vi använt till alla trycksaker och så har vi klistrat fast med glitterbokstäver
Gästbok
13 juni 2009
Tyckte att det blev jättefint!! Så är det sedan tänkt att gästerna ska skriva och så ska vi sätta i kort på varje par där de har skrivit. Tror det blir ett jättefint minne!
Hm, tack för tipset! Det ska jag tänla på!
Åå nu har killarna precis varit och hämtat min fästman till svensexa! De satte på honom en hel piratmundering och stack... damn vad skoj! Hoppas att de har kul idag, de har ju tur med vädret iaf!
Min blivande var på svensexa igår, jag undrar om min möhippa kommer idag.. annars vet jag inte alls när den skulle bli, bröllop är det om 2 veckor.
Red Scarlet skrev 2009-05-30 09:05:15 följande: