• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-06-01 10:39:17 följande:
    hehe jo min syrra hade ju ringt henne för länge sen så hon hade bokat en annan tjej redan! Jaa tjejer!!! Nu är det VÅR månad!!! Vi har 12 dagar kvar!!! Oh guuuuud! 12 dagar!!! TOLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jajjemen!!! Härliga tider! Smått stressad.. Men det går säkert bra!
  • JennyLH

Idag på fm har jag gjort detta:
    chekcat igenom vilka som ska sova över på vandrarhemmet som vi har bokat rum 8 st.
    sedan så har jag checkat av matallergierna, vilka som har det och det är några st.

så lite gjort iallfall...

• zeddy
    JennyLH skrev 2009-06-01 15:32:43 följande:
    Idag på fm har jag gjort detta:chekcat igenom vilka som ska sova över på vandrarhemmet som vi har bokat rum 8 st.sedan så har jag checkat av matallergierna, vilka som har det och det är några st.så lite gjort iallfall...
    Bra! När var det ni skulle gifta er?
  • nni

Kul för er att ni hippats allihopa!!
    Jag gifter mig inte förrän 27:e så de har tre helger på sig att ordna hippan...

Mullenuh; Kul att du ändå fick spela in en musikvideo! Blir en rolig överraskning kan jag gott tänka mig.

• MulleNuh
    Jaa!! Sitter o lyssnar på låten nu! haha får riktiga flashbacks!
    nni skrev 2009-06-01 18:20:59 följande:
    Kul för er att ni hippats allihopa!! Jag gifter mig inte förrän 27:e så de har tre helger på sig att ordna hippan... Mullenuh; Kul att du ändå fick spela in en musikvideo! Blir en rolig överraskning kan jag gott tänka mig.
  • LirreMagic

Jag blev också hippad i lördag, så förbaskat kul dag, kväll & natt.
    Egentligen trodde jag inte jag skulle "ha tid" (som om man får bestämma själv lixom..) för en hippa i helgen eftersom jag har en så stor tenta på fredag men nu efter hippan så känns det som att jag struntar i hur det går på tentan. Det var så jäkla kul!
    Men jag är ändå glad att vi har 26 dagar till på oss innan dagen D

• MulleNuh

jag har lagt in ett par bilder från hippan när vi gjorde videon om nån vill se!! Ja jag är den med svarta lilla klänningen om ingen lista ut det..

• nni
    MulleNuh skrev 2009-06-01 20:09:58 följande:
    jag har lagt in ett par bilder från hippan när vi gjorde videon om nån vill se!! Ja jag är den med svarta lilla klänningen om ingen lista ut det..
    Haha, kul outfit!! Roligt med ett ansikte osså till dig
  • MulleNuh

Klackarna var lite meckiga att gå i dock.. Men inga ben brutna.
    nni skrev 2009-06-01 20:13:01 följande:
    Haha, kul outfit!! Roligt med ett ansikte osså till dig
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-01 20:13:31 följande:
    Klackarna var lite meckiga att gå i dock.. Men inga ben brutna.
    Ja skyhöga ju Det e strongt, jag skulle inte klarat det. Inte på kullersten iaf, som det e överallt i städer
Svar på tråden Juni 2009 nr 4