• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MulleNuh

Ja det blir ju samma som vi har på festprogrammen sen då.. Så det känns lite enhetligt..

laris skrev 2009-06-04 12:16:02 följande:
    Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
  • xmarsan

Vi kör också på stående A4 till både vigselprogram och festprogram. Känns mer enhetligt så. Är klar med vigselprogrammen och omslagen till festprogrammen. Innehållet till festprogrammen är utskrivet och ska pysslas ihop med omslaget - hoppas hinna det ikväll och imorgon. Gissar på att det blir hippa i helgen... eftersom det är bröllop om 9 dagar nu! Iiihhh... det går så fort nu!

MulleNuh skrev 2009-06-04 12:24:14 följande:
    Ja det blir ju samma som vi har på festprogrammen sen då.. Så det känns lite enhetligt..
  • xmarsan

Har gjort detsamma. Behåller de sen överstrukna i dokumentet - så att jag ska kunna se hur mycket jag faktiskt hunnit med!

Red Scarlet skrev 2009-06-04 12:20:50 följande:

Uh jag är nåågot stressad, och just nu har jag lingonvecka, fruktansvärt ont i magen och ska strax iväg till tandläkaren. För mycket smärta på en och samma dag! Men nu har jag skrivit ett word-dokument med punktlistor för ALLT som måste göras innan bröllopet dag för dag, så att både jag och min fästman kan se vad som är kvar. Även om det bara är småsaker som: "Ta fram brudklänningen några dagar i förväg för att den ska få hänga ut sig", eller "gör två nya bordplaceringsskyltar" så känns det bra att ha skrivit ner det, då slipper jag ha allt snurrande i huvudet hela tiden. Och min fästman SER hur jäkla mycket jag har snurrandes i huvudet hela tiden
  • MulleNuh

ohhh va spännande!!!!

Jag ska om 30 minuter få se musikvideon från min hippa.. Jag DÖR.. Kommer skämmas ihjäl..

xmarsan skrev 2009-06-04 13:20:21 följande:
    Vi kör också på stående A4 till både vigselprogram och festprogram. Känns mer enhetligt så. Är klar med vigselprogrammen och omslagen till festprogrammen. Innehållet till festprogrammen är utskrivet och ska pysslas ihop med omslaget - hoppas hinna det ikväll och imorgon. Gissar på att det blir hippa i helgen... eftersom det är bröllop om 9 dagar nu! Iiihhh... det går så fort nu!
  • xmarsan

Ohh - vad skojigt med musikvideon. Har ju sett bilderna på dig... du såg läcker ut Hoppas att den blev toppenbra!

MulleNuh skrev 2009-06-04 13:31:18 följande:
    ohhh va spännande!!!! Jag ska om 30 minuter få se musikvideon från min hippa.. Jag DÖR.. Kommer skämmas ihjäl..
  • Twixiee
    ohhh va spännande!!!! Jag ska om 30 minuter få se musikvideon från min hippa.. Jag DÖR.. Kommer skämmas ihjäl..
    Lägg ut den på youtube sen, så vi också kan titta på den
  • zeddy

Vi har liggande a4 till vigselprogram och stående a4 till festprogram. Blir nog bra tror jag! De är jättefins måste jag säga..

laris skrev 2009-06-04 12:16:02 följande:
    Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
  • laris

Har försökt och skriva inlägg 3 ggr och BT bara strular.GRRRR!

Jo, vad använder man för mall om man ska ha en liggande A4? För det skulle vi kunna tänka oss att ha. Alternativet är att vi halverar en stående A4 på längden och kör ett vigselprogram på det.

zeddy skrev 2009-06-04 15:22:20 följande:
    Vi har liggande a4 till vigselprogram och stående a4 till festprogram. Blir nog bra tror jag! De är jättefins måste jag säga..
  • laris

Vill du veta en rolig sak???? Jag och du hade möhippa samma dag och spelade in en video på exakt samma ställe!!!!!!! Känner igen allt från dina bilder. Och ja jag håller med om att det kommer att bli döpinsamt att se videon!!!

• MulleNuh

haha är det sant? När var ni där???

laris skrev 2009-06-04 17:44:07 följande:
    Vill du veta en rolig sak???? Jag och du hade möhippa samma dag och spelade in en video på exakt samma ställe!!!!!!! Känner igen allt från dina bilder. Och ja jag håller med om att det kommer att bli döpinsamt att se videon!!!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4