• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Flisa80

Hej brudar! Idag har jag hämtat hem klänningen, det känns verkligen knepigt att ha den hängandes här hemma, men underbart!!!!

Twixie: tänk inte på det där med ärret, det är absolut ingen som kommer att bry sig om det, med allt annat vackert som är DU just den dagen!!!

Red Scarlet: Hoppas tandläkaren inte gör för ont! Är inte så förtjust i att gå just dit... Smart med listan, jag borde göra en så att min blivande får koll på hur mycket det faktiskt är kvar, nu är det nog bara jag som har koll på det...

• laris

OJ...tidsuppfattningen var liksom inte på topp men jag skulle gissa vid 17 eller 18 tiden. Vad fick du sjunga??

MulleNuh skrev 2009-06-04 17:53:38 följande:
    haha är det sant? När var ni där???
  • MulleNuh

ahaa! Ja då var vi klara.
    Jag fick sjunga Hey Mickey. (den engelska) Satan va svår den var.

Du då?

laris skrev 2009-06-04 19:52:43 följande:
    OJ...tidsuppfattningen var liksom inte på topp men jag skulle gissa vid 17 eller 18 tiden. Vad fick du sjunga??
  • nni

Hej alla!
    Vad ni snackar. Här har man jobbat o så ser man en sida med massor med roliga inlägg!
    Nu gifter sig snart några av er!
    Åh kommer tänka på er!!

• laris

Det blev tsen och en natt. Det hade varit smartare att vara där todogare för jag tror att vi sluddrade en hel del...

Var videon bra?

MulleNuh skrev 2009-06-04 21:53:05 följande:
    ahaa! Ja då var vi klara. Jag fick sjunga Hey Mickey. (den engelska) Satan va svår den var.Du då?
  • MulleNuh

haha och jag var för nykter!
    Jo den är rolig men fruktansvärt pinsam! Jag sjunger SÅÅÅÅÅ illa så det är läskigt!

laris skrev 2009-06-04 23:11:19 följande:
    Det blev tsen och en natt. Det hade varit smartare att vara där todogare för jag tror att vi sluddrade en hel del...Var videon bra?
  • zeddy

Jo, jag har också märkt att BT strular...

Vi gjorde både festprogram och vigselprogram i publisher. När du öppnar en ny så får man välja vad man ska göra. Välj då tom sida, liggande a4 så ska det nog ordna sig!

laris skrev 2009-06-04 17:41:57 följande:
    Har försökt och skriva inlägg 3 ggr och BT bara strular.GRRRR!Jo, vad använder man för mall om man ska ha en liggande A4? För det skulle vi kunna tänka oss att ha. Alternativet är att vi halverar en stående A4 på längden och kör ett vigselprogram på det.
  • xmarsan

Är det någon här som har sin vigsel framför sig imorgon??? I så fall - stort grattis på förhand! Vill höra allt sedan!
    Själva väntar vi ju ytterligare en vecka innan det äntligen är dags...

• zeddy

Inte jag! Vi har också nästa vecka, verkar vara många här som har det datumet

Men är det någon, så säger jag också grattis och lycka till imorgon!

xmarsan skrev 2009-06-05 13:29:22 följande:
    Är det någon här som har sin vigsel framför sig imorgon??? I så fall - stort grattis på förhand! Vill höra allt sedan! Själva väntar vi ju ytterligare en vecka innan det äntligen är dags...
  • xmarsan

Ja, den 13:e är ett populärt datum. Tur att det inte är en fredag

zeddy skrev 2009-06-05 14:14:24 följande:
    Inte jag! Vi har också nästa vecka, verkar vara många här som har det datumet Men är det någon, så säger jag också grattis och lycka till imorgon!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4