• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Ååååååh, Grattis!! Bilder??
    Jag vill själv att det aldrig ska ta slut!

Är i valet och kvalet om utgångsmarsch.
    Ronja? Eller a Trumpet voluntary?
    Ingångs e Canon in D.
    Allt på fiol o cello.
  • MulleNuh

tar du trumpet som utgång så har vi EXAKT samma låtar..

nni skrev 2009-06-07 19:55:09 följande:
    Ååååååh, Grattis!! Bilder??Jag vill själv att det aldrig ska ta slut!Är i valet och kvalet om utgångsmarsch. Ronja? Eller a Trumpet voluntary?Ingångs e Canon in D.Allt på fiol o cello.
  • Miss Moneypenny

Tackar :)

Vår kompis har tagit alla minneskort från kamerorna för att han ska fixa lite med bilderna. Typiskt, skulle fört över lite till datorn först.

Jag är helt slut, har bara sovit tre timmar i natten. Det var världens röj på dansgolvet fram till småtimmarna. Sen blev det vickning när solen gått upp.

Ett tips till alla er som är oroliga för vädret - sluta oroa er! När man väl är där så bryr man sig faktiskt inte alls. Vi hade väldigt ostadigt väder och jag var jätteorolig innan men sen när det började hagla och ösregna när vi satt i båten på väg till vigseln (den hade tak..) så skrattade vi faktiskt bara åt det. Regnet slutade dock i tid till vigseln som var utomhus så det var ju himla tur. Sen sprack det upp och solen kom fram!

• Twixiee

Grattis moneypenny Kloka ord om vädret, jag har själv suttit och försökt analyserat midsommarvädret men det är ju tammetusan omöjligt! Regnar det, ja då regnar det

• MissDoe

Grattis Miss Moneypenny!!

Twixiee: Kom du fram till något?? Gifter oss på midsommarafton och skulle såååå gärna vilja ha liiiite sol när vi ska ta fotona iaf.

• möklintabröllop

Har ni träffat prästen? Vi gifter oss 27/6 och tänkte ifall jag ska "jaga" honom. Har lite svårt med tider som passar för ev. träning i kyrkan.

• MulleNuh

Usch det ser inte ut som vi får nåt höjdarväder på lördag!!

• MissCurly

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Grattis!! Låter som allt gick som det skulle

Idag ska jag ringa vigselförättaren så han får "manuset" och kan öva på det och jag ska ringa Albrekts Guld och skälla och försöka kräva att ringen ska fixas innan bröllopet...
  • MissCurly
    MulleNuh skrev 2009-06-08 08:01:26 följande:
    Usch det ser inte ut som vi får nåt höjdarväder på lördag!!
    Tänk om det funnits stora fläktar, som vindkraftverken, så satte man igång dom och alla moln försvann just där man befann sig... skulle kanske bli en bra affärside*funderar*

• CatrineS

Hoppar in jag också, lite sent kanske då vi gifter oss på lördag Är dock lugn än så länge, oroar mig för vädret bara! Vi ska vigas utomhus och sen ha festen på en loge så det känns ju som en viktig detalj Fast vi kan ju inte göra nånting åt det så det är ju så klart ingen idé att oroa sig egentligen.

Svar på tråden Juni 2009 nr 4