• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MulleNuh

Vi var o hämtade våra förlovningsringarnu.. Va FINA dom blev. Som nya. Blev ju TVUNGEN att testa denihopmed vigselringen och WOW säger jag bara!!!!

• zeddy
    MulleNuh skrev 2009-06-05 16:18:38 följande:
    Vi var o hämtade våra förlovningsringarnu.. Va FINA dom blev. Som nya. Blev ju TVUNGEN att testa denihopmed vigselringen och WOW säger jag bara!!!!
    Kul!! Jag provar mina ringar lite då och då.. Är så fint Om 8 dagar får vi ha dom på oss!!!
  • MulleNuh

Ja det fååååår vi!!

zeddy skrev 2009-06-05 16:20:49 följande:
    Kul!! Jag provar mina ringar lite då och då.. Är så fint Om 8 dagar får vi ha dom på oss!!!
  • zeddy

Jag längtar nåt otroligt!!
    Snart går jag på semester. SÅ skönt!

• MulleNuh

jaa jag me.. Jobbar månd och tisd..

zeddy skrev 2009-06-05 16:38:02 följande:
    Jag längtar nåt otroligt!!Snart går jag på semester. SÅ skönt!
  • nni

Hahaha...min kära blev grundlurad! Han var inne på Coop, en av killarna snodde bilen o körde iväg. Han ringde mig o jag skrek. Hihi. Tyvärr så hittade han oss, pga vovvens skall. Men var så kul. Såg mig för jag stod utanför bilen o spanande bakom buskar, o han sa "vem har bilen" jag "jag vet inte vem det e"...Men han som hade bilen hann inte köra iväg. Fast LURAD det blev han! Utklädd till Uncle Sam e han också. Så kul!

• nni

Tänker på er som har bröllop idag! Hoppas ni får det lovely!

• Red Scarlet

Åååh min fästmans två kompisar kidnappade honom imorse för en ANDRA svensexa.. han ringde mig för några timmar sedan och berättade att han skulle stiga på planet till London nu... fy vad avundsjuk jag är!

Och jag saknar honom som sjutton.. det känns jättesvårt att han är så långt ifrån mig nu helt plötsligt, verkar som om man blir ännu mer blödig när det är så pass nära bröllopet. Vill ha honom här!

• nni

Red Scarlet skrev 2009-06-06 15:11:04 följande:

Åååh min fästmans två kompisar kidnappade honom imorse för en ANDRA svensexa.. han ringde mig för några timmar sedan och berättade att han skulle stiga på planet till London nu... fy vad avundsjuk jag är! Och jag saknar honom som sjutton.. det känns jättesvårt att han är så långt ifrån mig nu helt plötsligt, verkar som om man blir ännu mer blödig när det är så pass nära bröllopet. Vill ha honom här!
    Vad kul för hnm! Jo jag saknar min man...men e glad för vet att han har det skitroligt !
  • nni

Hur går det för er??
    Ska ändra bordsplaceringar o sitta med vigselhäfte samt festhäfte idag! När man har tid över så har man en massa att göra...alltid e det så

Svar på tråden Juni 2009 nr 4