• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • xmarsan

För Stockholm
    yr.no sr det mörkt ut - mörka moln och ca 13 grader, dock inget regn.
    På Aftonbladet ser det ännu sämre ut - ca 11 grader och regn.
    MEN
    vaderradar.se ser det ok ut - ca 14 grader och växlande/uppsprickande molnighet och sol. Enl de så är nederbördsrisken ca 13%.
    Så - beroende på var man tittar så ser det lite olika ut. Men som Miss Moneypenny sa - det är inget att oroa sig över. Det blir nog världens mest underbara dag ändå!

• MulleNuh

så länge det inte SPÖREGNAR när man är på väg till och från kyrka och sånt.. Men om det är grått o lite kallt skiter jag faktiskt i...

• Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-06-08 09:58:22 följande:
    så länge det inte SPÖREGNAR när man är på väg till och från kyrka och sånt.. Men om det är grått o lite kallt skiter jag faktiskt i...
    H-vete... aja var väl tur att jag köpte ett vitt paraply, vi lär behöva det ;)

Som sagt, så länge jag blir gift och våra kort blir hyfsade är jag nöjd.. vi hade ju tänkt åka cab från kyrkan och efter den resan skulle jag ändå se hemsk ut i hår och allt, men det lööööser sig..

Tur att de har uppfinnit det där med att det betyder tur om det regnar på ens bröllopsdag... måste ha varit oroliga och nojiga brudar som kommit på det
  • MulleNuh

Ja men vad ÄR det för jävla sommar?!?! Hallåååååå moder natur.. Wake up!!

Red Scarlet skrev 2009-06-08 10:14:42 följande:

H-vete... aja var väl tur att jag köpte ett vitt paraply, vi lär behöva det ;)Som sagt, så länge jag blir gift och våra kort blir hyfsade är jag nöjd.. vi hade ju tänkt åka cab från kyrkan och efter den resan skulle jag ändå se hemsk ut i hår och allt, men det lööööser sig.. Tur att de har uppfinnit det där med att det betyder tur om det regnar på ens bröllopsdag... måste ha varit oroliga och nojiga brudar som kommit på det
  • Fjälbacka 2009

håller med alla föregående vädertalare. Vad är det för sommar! Ja ja det är många dagar kvar men det ser ju inte ljust ut direkt :(
    Vi alla kommer i alla fall inom en väldigt snar framtid uppleva den största kärleksdagen i vårt liv.Stort lycka till till alla!

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-06-08 08:57:04 följande:

Nu finns det några bilder i galleriet!
    SÅÅ FINA! Underbar frisyr o bukett du hade!!
    O det känns som det ska nu då som gift?
  • nni
    xmarsan skrev 2009-06-08 09:47:53 följande:
    Själv fick jag min hippa i lördags! Var så kul! Skulle hem till svärmor på brunch, då min svägerska fyllde år i lördags och kom hem från London (där hon bor) i fredags kväll, när vi kom dit så stod de flesta av mina vänner där i köket och vi åt brunch tillsammans. Sedan fick jag på mig en outfit som skulle hinta om den första aktiviteten - pole dancing! Så skoj men så jobbig - har träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade och blåmärken på mycket underliga ställen! Sedan fick jag på mig en ny outfit - bikini och kortkort "morgonrock" och högklackat. Dags att ta sig till nästa ställe - ett dagspa - där vi åt lunch och jag fick sedan en 90 minuters behandling. Därefeter piffade tjejerna till mig och jag fick på mig partykläder. Dags att ta sig till nästa ställe. Hem till en kompis föräldrars lgh där vi åt middag och jag fick svara på massor av frågor om vad jag trodde att min m2b svarat. Sedan åkte vi ner på stan till en efterrättsresturang och åt chokladfondue och sedan drack vi drinkar och pratade halva natten. Var i säng vid 3-tiden. Så gårdagen var rätt seg!
    Låter jätte kul!! Poledance måste va kul men otroligt svårt ja!
  • nni

Vi får hålla tummarna till er på lördag!!
    Men sålänge det inte spöregnar som du sa Mullenuh. Riktig värme kanske man inte kan vänta sig just nu...inte lönt att oroa sig över lite trist väder, dagen blir perfekt ändå!

• xmarsan

Det var hysteriskt roligt.

nni skrev 2009-06-08 13:21:46 följande:
  • xmarsan

... fast vi var nog inte så graciösa och sexiga - som idén med det hela är

nni skrev 2009-06-08 13:21:46 följande:
Svar på tråden Juni 2009 nr 4