• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Flisa80
    MissCurly skrev 2009-06-07 14:01:44 följande:
    hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!! Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor... Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....jävla skit...
    Tråkigt!!
    Min ring krånglade de med också. Jag ska ha 5 stenar á 0,1 ct i, men istället hade de satt i fem stenar á 0,02 i. Visst skillnad! Så det var bara att skicka tillbaka... Fast jag skulle få min om en vecka, alltså imorgon. Så nu hoppas jag verkligen att det är rätt för nu finns ingen tid kvar till ändringar...
  • Flisa80

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Grattis grattis!!!!!
  • zeddy

Grattis Grattis Miss Moneypenny! Jättefina!

Idag har jag och min sambo haft fullt upp. Handlat dryck och snacks till baren, det var vi och alla pensionärer som var och handlade..

Hur går det för er som gifter er nu på lördag? Känns allt lugnt?
    Igår manglade vi dukarna (ikeas knoppa lakan) Jäklar vilken tid det tog, så trist att stå och mangla...

• JennyLH

Är FRU nu!
    Gifte ju oss i lördags, spöregn innan på fm men blev uppehåll undervigseln, allt gick som vi ville, vi kudne bara njuta av dagen och kvällen, tiden gick så fort bara, maten var supergod, och sedan toastmastern och tärnorna skötte sig jättebra och var utmärkta i sina uppgifter.

Alla blev rörda till tårar, dansen gick bra allt klaffade med tidsschemat. Är såå nöjd

• JennyLH

När vi kom till det ställe där vi skulle bo på vandrarhemmet så hade min snälla papa p och hans fru bäddat rent i sängarna och ställt in rosor och lagt vinglas på sängen med champagneflaska och chokladhjärtan.

Min pappa höll tal på kvällen och sjöng en perfekt låt som passade in på oss, Peps person melodi O boy. Alla skrattade. bordsplaceringen blev perfekt.

Synd som sagt a tt tiden gick så fort.

Lycka till ni andra som ska gifta er i helgen, passa på att njut!

• The bride to be in june

Nu är det inte långt för oss! Ojojoj! Vi gifter oss på söndag! Lite annorlunda dag! Men det är den 14, vårt datum! :D

Jag har börjat kollat vädret jag också! Det står olika överallt! Funderar på att köpa mig ett paraply ifall att! Det jag har mest i mitt huvud just nu är mitt löfte.. vi ska ha egna och det är såå svårt och veta om det är bra eller inte! Någon mer som ska ha egna?

• xmarsan

Vi har "standard-löftena" så den huvudvärken slipper vi. Har däremot lite ångest för valsen som vi inte börjat öva på ännu.
    Paraply har jag beställt precis. Tänkte att risken för regn kanske minskar då...!

The bride to be in june skrev 2009-06-08 20:37:56 följande:

Nu är det inte långt för oss! Ojojoj! Vi gifter oss på söndag! Lite annorlunda dag! Men det är den 14, vårt datum! :D Jag har börjat kollat vädret jag också! Det står olika överallt! Funderar på att köpa mig ett paraply ifall att! Det jag har mest i mitt huvud just nu är mitt löfte.. vi ska ha egna och det är såå svårt och veta om det är bra eller inte! Någon mer som ska ha egna?
  • The bride to be in june

Jaduu... valsen! Haha! Vi har bestämt vilken låt vi ska ha och det blir en gammal kärleksbalad! Så vi kör väl vår "vanliga" dans! ;) Men med lite elegantare stil! :D Ska få min blivande att dansa lite i veckan!

xmarsan skrev 2009-06-08 20:40:33 följande:
    Vi har "standard-löftena" så den huvudvärken slipper vi. Har däremot lite ångest för valsen som vi inte börjat öva på ännu. Paraply har jag beställt precis. Tänkte att risken för regn kanske minskar då...! The bride to be in june skrev 2009-06-08 20:37:56 följande:
  • xmarsan

Min m2b dansar inte normalt - möjligtvis att han kan sträcka sig till "rytmiskt hångel till musik" som han själv uttrycker det! Så vi får väl se hur det går! Skulle önska att han gick med på att dansa till en kärleksballad istället för en klassisk vals. Blir så mycket mindre press då - känns det som! Ska påbörja övertalningskampanjen.

The bride to be in june skrev 2009-06-08 20:48:16 följande:

Jaduu... valsen! Haha! Vi har bestämt vilken låt vi ska ha och det blir en gammal kärleksbalad! Så vi kör väl vår "vanliga" dans! ;) Men med lite elegantare stil! :D Ska få min blivande att dansa lite i veckan!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4