Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Nä men grattis då!!!
Jag fyller 30 på tisdag jag!
Tack för ni grattar Red scarlet o Mullenuh! Hihi
Mullenuh; Det e er dag idag ju! Tänker på er!
Imorgon menar jag. Har inte koll på dagarna riktigt själv. Haha
Lycka till alla som gifter sig imorgon....Vi gifte oss i lördags och det var HELT UNDERBART!!!! Jag vill bara vrida tillbaka tiden och göra om det, utan att vara så himla nervös. Jag tror aldrig jag varit så nervös i hela mitt liv. Min mans hjärta slog så hårt innan vigseln att corsage-blomman hoppade.....Njut verkligen av hela dagen för den går så fruktansvärt fort!!!!
Ååh jag har varit vaken sedan 4 imorse och nu är det dags att gå upp.. snart ska jag iväg till frisören och sedan kommer dagen att rulla på i en hiskelig fart är jag rädd för. Jag är så otroligt nervös!! Men ska försöka lugna mig.. och njuta av dagen så mycket det bara går.
Lycka till nu alla blivande!! Nu gäller det!
Lycka till allla bruar idag 13/6!!!
Håller tummarna stenhårt för att solen ska spricka fram under dagen...
Jag kan inte fatta det, vi gifter oss om 2(!) veckor...
Vart har tiden tagit vägen??
Jag sitter också och räknar, och funderar hur i h-vete dagar kunde springa på så himla fort! Vi gifter oss på fredag, mindre än en vecka.. Och då folk pratar om "vi ses på fredag, det ska bli så mysigt" så fattar jag inte riktigt vad det pratar om
Men spännande är det ju!
Jag glömde ju!
Lycka till alla brudar!
Jag håller tummarna för uppehåll!
Åååh vad det var underbart igår! Världens bästa dag, trots regnet!
Inget gick snett! Jo förutom att jag glömde buketten hemma och fick vända med taxin haha... något jag trodde att jag aldrig skulle göra men vad gör man. Annars var allt perfekt, en helt underbar dag.
Vår fotograf var så lyrisk över oss att hon la upp lite exempelkort på oss direkt när hon kom hem från fotograferingen. De var så fina!
fotograflindisima.blogspot.com/2009/06/medelia-joakim-rainy-passion.html
Nu får ni se hur vi ser ut!
Nä nu drar vi till Thailand i två veckor, ha det så bra och lycka till alla brudar!