• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MulleNuh

Ja va underbart..

Jag minns knappt vår dag.. Det känns som jag bara flöt med och såg på allt från ovan typ. En jäkligt läskig känsla...

nni skrev 2009-06-20 23:24:47 följande:
    Näe, men min var en mindre en. Eller vår, min o min blivandes. Jaaa. Om 9 dagar e vi i Rom. Men först stundas det bröllop.Nervös fortfarande. Men längtar fruktansvärt. Vill bara att dagen ska va där så man kan njuta av nuet o slappna av mer.
  • Twixiee

Då var man gift! Känns mysko, jag känner mig inte gift och glömmer hela tiden bort mitt nya efternamn, men det är väl sånt man vänjer sig vid

Dagen rullade på som förväntat. Jag hade gjort ett "schema" för allt som skulle göra innan vi skulle till kyrkan - hår, smink, naglar, påklädning, lunch.. Men jag blev nästan en timme sen i mitt schema, men det gick ändå. Jag fick skippa naglar, så tur att de såg snygga ut ändå

Jag fick några regndroppar i håret på morgonen då jag åkte iväg till lokalen för att ställa ut alla blommor, så det gav förhoppningsvis lite lycka På väg till kyrkan började solen att titta fram, och framåt kvällen så kunde vi gå ut på terassen och dansa och tjoa och tjimma fram till kl 2 En riktigt lyckad dag!

Kort finns i mitt galleri för den som är nyfiken

• laris

Sitter och skriver ut festprogram. Fasiken vad vi avskyr detta med festprogram 62 klara och 21 återstår. Snart är det dags för oss som gifter oss nu på lördag. Är ni nervösa? Själv känner jag mig ovanligt lugn. Jag tror inte att jag har förstått än att det är så snart.

• möklintabröllop

Inte vidare lugnt hos mig för jag har ingen ork. Gifter oss oxå på lördag. Är förkyld så orken tryter!

• nni
    Twixiee skrev 2009-06-22 18:33:14 följande:
    Då var man gift! Känns mysko, jag känner mig inte gift och glömmer hela tiden bort mitt nya efternamn, men det är väl sånt man vänjer sig vid Dagen rullade på som förväntat. Jag hade gjort ett "schema" för allt som skulle göra innan vi skulle till kyrkan - hår, smink, naglar, påklädning, lunch.. Men jag blev nästan en timme sen i mitt schema, men det gick ändå. Jag fick skippa naglar, så tur att de såg snygga ut ändå Jag fick några regndroppar i håret på morgonen då jag åkte iväg till lokalen för att ställa ut alla blommor, så det gav förhoppningsvis lite lycka På väg till kyrkan började solen att titta fram, och framåt kvällen så kunde vi gå ut på terassen och dansa och tjoa och tjimma fram till kl 2 En riktigt lyckad dag! Kort finns i mitt galleri för den som är nyfiken
    Vad fina ni var! Strålade om er!

laris; Vi vet, festprogrammen e svåra. Vi har varit så ambitiösa o gjort inbj o festprogram själva, det e roligt men jobbigt. Ska skriva ut våra imorgon. Gjort klart dom idag.

mörkalintbröllop; KRYA PÅ DIG! Så surt. Men det e några dagar kvar, kurera dig nu. Ta hjälp från andra om du inte orkar.

Just idag känns det bättre. Saker o ting börjar fala på plats (peppar peppar). Roligt när människor runt omkring e engagerade o det märks mer nu. T e x fotografen ringde idag o föreslog att vi skulle ta en tripp till en fin park. För där vi ska va e det bara lite grönt o mer natur med strand. Och tärnor, toastmadame mf hjälper till mer. Det e ju mer allvar nu...
  • MulleNuh

yeay!!! Jättefina var ni verkligen!!!! Ett perfekt par tillsammans!!

Jag har lagt in lite fler bilder nu om nån vill se...

Twixiee skrev 2009-06-22 18:33:14 följande:
    Då var man gift! Känns mysko, jag känner mig inte gift och glömmer hela tiden bort mitt nya efternamn, men det är väl sånt man vänjer sig vid Dagen rullade på som förväntat. Jag hade gjort ett "schema" för allt som skulle göra innan vi skulle till kyrkan - hår, smink, naglar, påklädning, lunch.. Men jag blev nästan en timme sen i mitt schema, men det gick ändå. Jag fick skippa naglar, så tur att de såg snygga ut ändå Jag fick några regndroppar i håret på morgonen då jag åkte iväg till lokalen för att ställa ut alla blommor, så det gav förhoppningsvis lite lycka På väg till kyrkan började solen att titta fram, och framåt kvällen så kunde vi gå ut på terassen och dansa och tjoa och tjimma fram till kl 2 En riktigt lyckad dag! Kort finns i mitt galleri för den som är nyfiken
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-24 12:36:38 följande:
    yeay!!! Jättefina var ni verkligen!!!! Ett perfekt par tillsammans!!Jag har lagt in lite fler bilder nu om nån vill se...
    Åhhhhhh så fina! Vad fina kindben du har o sminket, allt!
  • MulleNuh

Åå tack!
    Ja sminket gjorde jag ju själv men kindbenen sitter ju liksom där sedan innan!

nni skrev 2009-06-24 18:50:02 följande:
    Åhhhhhh så fina! Vad fina kindben du har o sminket, allt!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-24 20:13:03 följande:
    Åå tack! Ja sminket gjorde jag ju själv men kindbenen sitter ju liksom där sedan innan!
  • zeddy

Hej på er tjejer!!
    Nu är jag också gift!! Eller har varit gift i nästan 2 veckor...
    Det har varit så mycket efter bröllopet, så som resor och 50 års kalas och nu är jag tillbaka på jobbet

Vi hade en alldeles underbar dag!! Är SÅÅ nöjd! Bilder kommer...

Grattis till er som är gifta och lycka till till er som ska gifta sig inom snar framtid NJUT!!! Dagen går fortare än man tror!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4