• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Miss Moneypenny

Låter härligt! När åker ni? Vi funderade också på Mauritius men det blev en kombo av Maldiverna och Malaysia dvs sol och bad på Maldiverna, två dagar i Kuala Lumpur och sen djungelsafari på Borneo och så tog vi dykcert på en ö utanför Borneo. min man blir lätt uttråkad också så det här var en "kompromiss" så att båda blev nöjda. Men han tyckte ändå Maldiverna var fantastiskt och konstigt nog så blir man inte alls uttråkad. Det ÄR verkligen så fantastiskt som det ser ut. Man vaknar upp varje dag och tror att man befinner sig mitt i ett vykort :)

Skulle gärna åka till Mauritius i framtiden. Kanske i kombination med safari i Afrika. Vi funderade på det som bröllopsresa men har varit så mycket i Afrika så vi ville prova nåt annat.

puppis skrev 2009-07-06 14:59:36 följande:
    Då kan du vara riktigt nöjd! Så där fina kort fick inte vi av gästerna. Hur var er bröllopsresa till Maldierna då? Var det lika fantastiskt som det ser ut?Vi funderade på att åka dit, men jag blir lätt uttråkad och vi har ju varit tillsammans ganska länge... Så vi åker till Mauritius i stället!
  • puppis

Det låter underbart!

Vi åker 23 oktober och kommer hem 7 november, så vi har vårt härliga kvar!

Jag är betydligt mer "aktiv" än mannen och därför tog vi Mauritius. Där ser det också fint ut, kanske inte som Maldiverna dock... Men det finns en del shopping och någon park att besöka. Och delfiner kan man få se. Vi funderade på Sydafrika, Maldiverna och sedan blev det Mauritius.

Hur länge var ni borta, som hann med så mycket?

• Miss Moneypenny

Vi var borta nästan tre veckor. Vi hann med mycket men det kändes absolut inte stressigt.

Vad skönt för er att åka till värmen sen när det är höst och kallt här!

puppis skrev 2009-07-06 15:09:38 följande:
    Det låter underbart!Vi åker 23 oktober och kommer hem 7 november, så vi har vårt härliga kvar!Jag är betydligt mer "aktiv" än mannen och därför tog vi Mauritius. Där ser det också fint ut, kanske inte som Maldiverna dock... Men det finns en del shopping och någon park att besöka. Och delfiner kan man få se. Vi funderade på Sydafrika, Maldiverna och sedan blev det Mauritius. Hur länge var ni borta, som hann med så mycket?
  • Red Scarlet

Åh fick papper från vägverket idag, namnändringen har gått igenom! Nu gällde det bara att sitta och ringa runt och ändra sitt namn överallt och beställa nya kort.. usch vad mycket att göra hehe..

• puppis

Laris: Bilder finns i mitt galleri :)

• laris

Stiligt par!

puppis skrev 2009-07-06 18:38:43 följande:
    Laris: Bilder finns i mitt galleri :)
  • puppis

Tack detsamma!

Jag gillar ditt "spanska tema"

Lycka till!

• Miss Moneypenny

Åh, så fina ni är! Du är jättevacker verkligen och har en underbar klänning!

Jag har en del bilder i mitt galleri från bröllop och bröllopsresa.

laris skrev 2009-07-06 18:27:37 följande:
    Nu har vi laddat vår hemsida med foton www.laracalle.weddingannouncer.comVisa mig gärna era foton, nyfiken nu när vi har följt åt ett tag!
  • nni

Hej alla junibrudar!

Vi har kommit hem från resan nu o försökt varva ner så gott som.
    Varit inne och tittat på era bilder "laris", "puppis", "Red Scarlet", och Miss Moneypenny". Kanske missat ngn? Men underbart att se.

Gå gärna in o kika på våra bröllopsbilder samt resebilder annaandalex.weddingannouncer.com/ under Photo albums.

Kram

Svar på tråden Juni 2009 nr 4