Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Ja, jättefint med blomman. Väldigt mycket "senorita" över det :)
Så roligt att se allas kort verkligen!
Miss Moneypenny skrev 2009-07-03 14:10:11 följande:
Jag behöver lite hjälp, vad skriver man i tackkortet till prästen och till tjejen som hjälpte mig med klänningen? Det står ju stilla
Twixiee: Tack för hjälpen i samband med vårt bröllop?
Jag tänker nog inte tacka prästen, hon gör ju bara sitt jobb :) Däremot ska hon naturligtvis få ett kort!
Hej junibrudar! Har ni också svårt att hålla er härifrån trots att bröllopet redan varit? mMn är liksom fortfarande inne i bröllopstänket. Fast när man ser andra trådar om festprogram och matchande servetter mm så känns det ändå som att det är rätt skönt att det är avklarat.. :)
Hej Miss Moneypenny! Jag håller verkligen med :)
Man vill ju berätta för hela världen hur underbart det var att gifta sig!
Åh, har du lagt in flera bilder? Vad jättefina ni är! Din frisyr är verkligen superfin!
Hej igen!
Ja, nu har vi lagt in fotograf-korten! vi är verkligen jättenöjda! Det är jag verkligen glad för att man satsade pengar på. Det är ju nästan det enda man har kvar - förutom alla härliga minnen!
Ni är jättefina ni med, verkligen! Och du är vacker som en dag...!
Kram från mig
Tack, vad gullig du är :) Detsamma måste jag verkligen säga!
Vi har inte fått våra "fixade" bilder än. Har bara massa från vänner och familj.
Då kan du vara riktigt nöjd! Så där fina kort fick inte vi av gästerna.
Hur var er bröllopsresa till Maldierna då? Var det lika fantastiskt som det ser ut?
Vi funderade på att åka dit, men jag blir lätt uttråkad och vi har ju varit tillsammans ganska länge... Så vi åker till Mauritius i stället!