Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Woooohooo nu e vi Nygifta! Hade den Mest Underbara Dagen Någonsin!! Snart bär det av till Italien!
Kram på er!
Grattis nni!! Ha det så skönt i Italien!!
Grattis nni!!!!!
Grattis! Hoppas ni får en underbar resa!
Vi kom hem från vår resa i förrgår och idag är jag tillbaka på jobbet! Usch.. Kul att man ändå är lycklig och kan leva på bröllopet och resan ett tag! Och så är det fint väder...alltid nåt man kan peppa sig med!
Grattis till dig också förresten! Dina bilder är underbara!
åå tack!
Miss Moneypenny skrev 2009-06-29 09:14:37 följande:
Nu är det över...men ALLA minnen kommer för alltid att finnas kvar o självklart våra fina ringar=)
Jättegrattis, vad fina ni var!
Lycka till nu brudparet!
Tack för gratulationerna och ett stort grattis till alla er nygifta här inne
Jag är lite fundersam, vad händer nu efter att man har bytt efternamn? Jag har hört (vet ej om det stämmer) att vägverket skickar ut papper om att förnya körkortet. Är det efter att det är klart som man kan börja byta ut resten av alla kort, t.ex bankkort, alla dessa mataffärskort
Får man hem från Skatteverket när efternamnet har gått igenom eller får man kolla det själv?
Jag tycker inte jag hittar någon bra information..
Twixiee: Papper ifrån Vägverket kommer med automatik. Och papper ifrån SKV också! Men jag var så ivrig att jag gick in själv och tittade! Mitt namnbyte var inne hos SKV förra måndagen och i fredags hade namnändringen gått igenom! Så idag ska jag gå iväg och ordna mitt nya körkort och det blir spännande:)
Har du en e-legitimation kan du själv skriva ut personbevis som behövs för att kunna söka nytt körkort eller pass.
Och självklart är det nog enklast att byta alla kort då du har en ny legitimation att visa upp.
Lycka till