• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni

Här e lite tyst nu i tråden...ingen kvar som ska gifta sig förutom just jag?!

• HavsVigsel
    nni skrev 2009-06-18 10:23:28 följande:
    Här e lite tyst nu i tråden...ingen kvar som ska gifta sig förutom just jag?!
    Jo då jag är kvar. Gifter mig först den 27 juni. Är galet nervös och det känns som om jag har en massa bollar i luften. Längtar till fredag kvällen innan. När allt är packat och på plats.
  • nni
    HavsVigsel skrev 2009-06-18 15:21:48 följande:
    Jo då jag är kvar. Gifter mig först den 27 juni. Är galet nervös och det känns som om jag har en massa bollar i luften. Längtar till fredag kvällen innan. När allt är packat och på plats.
    Jo jag längtar osså nu mycket tills dagen verkligen kommer. Jag e ganska mätt på planerandet. Men känner att jag osså har bollar i luften. Det ordnar sig nog...
    Vi hämtade våra ringar idag bland annat.

Vart gifter du dig då?
  • Twixiee

Jippie! Imorgon blir det bröllop!

• MulleNuh

Hej alla..

Nu har vi kommit hem från våran kryssning och det var HELT fantastiskt.. Har aldrig upplevt något lyxigare än denna!! Rekomenderar STARKT royal carribian!!!!!

• first lady

Åh MulleNuh- Berätta mer... vilken rutt åkte ni?

• MulleNuh

Vi åkte Sthlm-Tallin-St Petersburg-sthlm.

Alltså servicen på båten var heeelt sjuk.... Man fick äta vad man ville och när man ville. Vi låg i spat kl 3 på natten och drack champagne och käkade mat..

Det fanns inget negativt att säga. Så nu ska vi boka nästa resa fast i medelhavet...

Man kände sig som en miljonär på båten..

first lady skrev 2009-06-20 11:38:44 följande:

Åh MulleNuh- Berätta mer... vilken rutt åkte ni?
  • nni
    Twixiee skrev 2009-06-18 23:24:41 följande:
    Jippie! Imorgon blir det bröllop!
    Idag alltså! Härligt, hoppas NI får en kanondag!

Mullenuh; Vad roligt! Så ska det va, man ska skämma bort sig. Vi ska till Rom 8 dagar 2 dagar efter bröllopet. Förresten har varit på en mindre kryssning o skulle gärna göra om det längre bort. Det e en unik känsla. Men att resa e så kul alla gånger!

Exakt 1 vecka kvar, kan ni tänka er så nervös jag e??!! Längtar tills stora dagen extremt mycket!
  • MulleNuh

Ja gör det.. Fast man kan itne jämföra denna med en "mindre" kryssning.. Eller tjaaa det beror ju på lite.. Men man kan inte jämföra med typ en vikingline-båt..

Och va härligt att åka till Rom!!!

nni skrev 2009-06-20 15:04:44 följande:
    Idag alltså! Härligt, hoppas NI får en kanondag!Mullenuh; Vad roligt! Så ska det va, man ska skämma bort sig. Vi ska till Rom 8 dagar 2 dagar efter bröllopet. Förresten har varit på en mindre kryssning o skulle gärna göra om det längre bort. Det e en unik känsla. Men att resa e så kul alla gånger!Exakt 1 vecka kvar, kan ni tänka er så nervös jag e??!! Längtar tills stora dagen extremt mycket!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-20 19:40:14 följande:
    Ja gör det.. Fast man kan itne jämföra denna med en "mindre" kryssning.. Eller tjaaa det beror ju på lite.. Men man kan inte jämföra med typ en vikingline-båt..Och va härligt att åka till Rom!!!
    Näe, men min var en mindre en. Eller vår, min o min blivandes.

Jaaa. Om 9 dagar e vi i Rom. Men först stundas det bröllop.
    Nervös fortfarande. Men längtar fruktansvärt. Vill bara att dagen ska va där så man kan njuta av nuet o slappna av mer.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4