Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
CatrineS: va mysigt det låter! Var i landet om man får vara nyfiken?
Nu finns det några bilder i galleriet!
Men åååå så fina ni var!!! Jättefina!!
Miss Moneypenny skrev 2009-06-08 08:57:04 följande:
Grattis Miss Moneypenny - vad otroligt vackra ni var! Såg verkligen inte ut som om vädret var till några problem!
Grattis Miss Moneypenny - vad otroligt vackra ni var! Såg verkligen inte ut som om vädret var till några problem!
Åh grattis Miss Moneypenny, bilderna var superfina!! Såg så himla mysigt ut, ni var så fina och vilket fint ställe ni var på.
fint fint fint..låter som en repig skiva men det VAR NI!
Själv är jag jätteorolig över att det ska bli dåligt väder på lördag när jag gifter mig..någon som sett en väderleksrapport än?
Själv fick jag min hippa i lördags! Var så kul!
Skulle hem till svärmor på brunch, då min svägerska fyllde år i lördags och kom hem från London (där hon bor) i fredags kväll, när vi kom dit så stod de flesta av mina vänner där i köket och vi åt brunch tillsammans. Sedan fick jag på mig en outfit som skulle hinta om den första aktiviteten - pole dancing! Så skoj men så jobbig - har träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade och blåmärken på mycket underliga ställen!
Sedan fick jag på mig en ny outfit - bikini och kortkort "morgonrock" och högklackat. Dags att ta sig till nästa ställe - ett dagspa - där vi åt lunch och jag fick sedan en 90 minuters behandling. Därefeter piffade tjejerna till mig och jag fick på mig partykläder. Dags att ta sig till nästa ställe. Hem till en kompis föräldrars lgh där vi åt middag och jag fick svara på massor av frågor om vad jag trodde att min m2b svarat. Sedan åkte vi ner på stan till en efterrättsresturang och åt chokladfondue och sedan drack vi drinkar och pratade halva natten. Var i säng vid 3-tiden. Så gårdagen var rätt seg!
Jaa och det ser INTE bra ut!! 12 grader och REGN och mulet..
Red Scarlet skrev 2009-06-08 09:45:00 följande: