Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Det var omtänksamt av dig tycker jag!
Själv är jag nöjd att han/vi ÄÄÄNTLIGEN fixat skjortan. Skönt att ha den biten avklarad....
Red Scarlet skrev 2009-06-03 17:09:23 följande:
Hallå alla blivande junibrudar! Vill ni hjälpa mig med denna fråga www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3439982.html
Pleaaase
Nu har jag fått tag på en magdansös till Leksand. Det ska bli så himla roligt. Det är ingen som vet förutom jag och toastmastern att hon kommer att komma.
Tack för alla gulliga ord
Ungefär när brukar man få ta stygnen efter en operation? Är det en vecka - 10 dagar? Om jag hinner ta dom innan bröllopet så kan jag nog sminka över ärret, annars så får jag väl köpa något snyggt glitterplåster för att få lite bling bling
Jag har hört någonstans att regn i håret på bröllopsdagen betyder tur, eller liknade Så lite regnstänk är välkommet
Vi gifter oss på midsommarafton och då kan man ju nästan räkna med regnväder, i värsta fall så snöar det väl också.. Det måste ju betyda supertur
Är det något knas med BT idag eller är det mitt Internet som håller på och ballar ur? Sidorna visas inte, blir bara vitt.. förstår inte
BT har ju strulat i 2 dagar för mig nu....
Ikväll ska vi skriva ut alla program till fest och kyrka.. SEN när det är klart kommer jag kunna slappna av!!!!
Jag känner mig ganska lugn faktiskt. Pratade med toastmaster igår och gick igenom allt där. Ska ringa cateringfirman idag och stämma av. Så är jag ledig nästa vecka, så då blir det åka och handla saker vi inte kunnat handla först nu, hämta, lämna saker, ha repetition på fredag morgon, fixa naglar mm mm. Så har vi bestämt att vi ska ha en frukost hos oss på bröllopsdags morgonen tillsammans med tärnor och bestmen. Ska bli så mysigt!
I eftermiddag ska jag på lyxig ansiktsbehandling! Härliga tider det här!
Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
Uh jag är nåågot stressad, och just nu har jag lingonvecka, fruktansvärt ont i magen och ska strax iväg till tandläkaren. För mycket smärta på en och samma dag!
Men nu har jag skrivit ett word-dokument med punktlistor för ALLT som måste göras innan bröllopet dag för dag, så att både jag och min fästman kan se vad som är kvar. Även om det bara är småsaker som: "Ta fram brudklänningen några dagar i förväg för att den ska få hänga ut sig", eller "gör två nya bordplaceringsskyltar" så känns det bra att ha skrivit ner det, då slipper jag ha allt snurrande i huvudet hela tiden. Och min fästman SER hur jäkla mycket jag har snurrandes i huvudet hela tiden
Vi har ett stående A4...
Blir fint tror jag...