Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Har akrivit en packlista vi åker till Sala på fredag senast,
Vad vi ska ha med och gå igenom dagen ska vi göra ikväll...
Ush börjar bli nervöst nu innför lördag, vädret ser ju inte lovande ut men det är en baggis.
Miss Monneypenny:
trist med resebyrån,
hoppas ni kan ändra resan och byta byrå elel rnåt
Här är det lite sordi på bröllopsyran. Företaget jag jobbar på har precis varslat 400 personer. Besked till berörda kommer iof inte förrän i september - men det känns lite tungt iaf.
Jag är lite kluven för tillfället. Jag fick igår en akut operationstid för att ta bort en knöl jag har på halsen. Här kommer det som är lite tråkigt.. Tiden är den 9 juni, och vi gifter oss den 19 juni. Jag kommer med andra ord att ha ett 5-6cm långt 'färskt' ärr mitt på halsen..
Hälsan är ju viktigast, även före sitt eget bröllop. Jag får se det som något originellt och att inte alla brudar ser ut så Man skulle kunna säga att det är det som gör vårt bröllop till något speciellt
oj då.. Så typiskt!!!! Men ja visst måste man se till att man är frisk....
Ja, lite smått dålig tajming men vad gör man.. Har hållt på med dessa läkare i flera månader och så bestämmer de sig för att ta det nu. Lite smått irriterad är man ju, men men..
Jag sitter mest och tänker på hur jag ska hinna med allt den här veckan, då jag blir på sjukhuset större delen av nästa vecka. Dags att göra de klassiska men ack så bra listorna
Miss moneypenny; nä men fy vad tråkigt! Jag hoppas ni inte behöver betala all den summan. Det e jätte mycket pengar ju, speciellt i sånna här bröllopstider när man lägger mycket på annat. Men vad ska man göra?
Twixiee; förstår att det kommer olägligt. Men e som du säger, orginellt. Du får sminka över lite, men ärr gör en person, vad tråkig man e utan ärr...
Angående vädret för er på lördag...ni kommer få en toppen dag ändå! Vädret e inget man tyvärr kan styra över, men om det regnar lite så e det bara romantiskt. Tycker jag. Och solen kommer säkerligen titta fram. Det ska ju va sommar.
Miss moneypenny: Usch vad jobbigt! Går det inte att överklaga att de har gjort fel och ni kan få någon slags rabatt?
Twixiee: Håller med nni, det är bara att sminka över eller försöka lägga håret för kanske? Be fotografen fota från vinklar då ärret inte är mest framträdande bara, du kommer att vara så supervacker ändå så det är inget man kommer att tänka på! Bär ditt ärr som ett smycke!
MulleNuh: Haha onödigt är det bara för att jag inte hittade en tid någonstans själv, men nu lyckades jag få en tid 6dagar innan bröllopet..YES! Så vi är lika fåfänga båda två ;) Lyckades tjata in mig hos min vanliga tandläkare imorrn också, körde med grejen att jag ska gifta mig om en vecka till alla... det funkar bra, de hittar hemliga tider åt mig! ;-D
Nu när jag har lyxat till det så nu och bokat in både tandblekning och trådning av ögonbryn, nagelförlängning osv innan bröllopet så blev min fästman lite avundsjuk hehe.. jag bokade då raskt in honom till en barberare på söder i Stockholm som både rakar och ansar, lägger varma omslag och gör nack- och huvudmassage på kunderna. Jag tyckte att fästmannen kunde få unna sig det på bröllopsmorgonen medan jag sitter i frisör- och sminkstolen. Han blev överlycklig.. lätt att göra dem glada!