Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Nu har jag varit på möhippa! En mysig, härlig dag!
Igår blev jag hippad och det var så himla bra planerat! Hela 16 tjejkompisar kunde vara med och det blev så lyckat! Det inkluderade inspelning av musikvideo och sång samt allsång på skansen, magdans och libanesisk mat. Vilket lyckrus!
hej! haha jag blev också hioppad igår!! Så nu siter jag och mår NÅÅGOT dåligt här med skakningar.
jag blev också hippad igår! Hade en helt fantastisk dag!
Vad roligt att ni var så många som blev hippade idåg!!! Kul att se att ni alla är så nöjda, ni hade ju ett fantastiskt väder!!!!
Vi är äntligen klara med både bordsplaceringen och personbeskrivningarna. Min syster har då kunnat göra klart festhäftet idag och ska trycka det imorgon. Ska bli så otroligt spännande att få se hur det ser ut, men allt är hemligt fram till festen. Är jättenyfiken!
Vad fick ni göra då??
Jag blev kidnappad på morronen när jag skulle köra in sambon och barnen till stan. Jag skulle ju sminka en kompis till sitt bröllop igår och hade ju kl'ätt mig för bröllop så klart!
Men då storma syrran ut bakom Mc D på Sveavägen.
Dom hade dukat upp med picknick och vin i en park där. Så vi satt och myste ett bra tag.
Sen gick vi till en studio där alla klädde ut sig och så skulle jag då först spela in en låt i studio. Sen gjorde vi/jag musikvideo till låten. FAN va kul det var! Garvade ihjäl mig!!
Sen gick vi och käka lunch. Sen var det centralbadet och bubblade och drack mer vin.
Sen var det middag och fest!!!!
Den musikvideon är en överraskning till Micke sen på bröllopsfesten. Jag sjöng: hey mickey. (engelska versionen) så himla svår var den!!!!!
vi hade picnic först och sedan red vi islandshästar i 2 timmar ute i solskenet. Efter det så var det SPA med bubbelpool och champagne. Sedan hade vi grillfest och tillslut gick vi på Berns. Hade en helt fantastisk dag! Idag är jag både bakis och har sån galen träningsvärk.
Är så himla tacksam för det mina vänner gjorde för mig!
Hi hi kul me dmåna hippor!!!
Blev med hippad igår.
Min pappa sade tat jag skull vara redo kvart i elva för han skulle kikaut en present åt mig fyller ju 30 på onsdag.
Han parkerar bilen nära ett galleritak. Vi går upp på taket och där står mina nära och kära. 8 st tjejer!!!
Jag fattade ingenting,började grina. Jag fick en utstyrsel i form av en djävulsklänning med slöja med röda glittriga horn, en nappflaska med alkhol i.
sedan skulle vi ner på stan med asmycket folk!
JAg fick mitt första uppdrag, jag skulle samla visitkort från så många som möjligt. Jag fick ihop 16 st på en timme, när vi kom till Face affären så ade syrran min tärna att de skulle lämna mig där i stolen för jag skulle få bli sminkad(älskar smink) jag fattade inget, om de skulle komma tillbaka eller så.
Fick masage i ansiktet och goda råd om smink och sedan ta med en sak från affären.
Därefter fick jag en lapp av tjejen som sminkade mig, att det står en guide utanför.
Visade sig vara vännen från sthlm och vi har inte setts på år och dar, jag började grina där ochså.
Vi skulle ner till en park vsiade det sig, där hade det dukats upp en picknick. de hade fixat sallad och kladdkaka( min favvo) massa saker fick jag med som passade just mig!!!!!
Började grina igen.
sedn fick jag uppdrag att rita av personer och sälja dem för de pengarna skulle jag köpa en bussbiljett till nästa staion.
Därefter så skulel vi till arosfortet, typ som tvprogrammet. Asroligt, en timme var vi där, sedam hem till svägerskan.
Slappa lite och dricka mer, jag fick dusha och fick partykläder. de hade tänkt åp allt.
Sedan fick vi mat i överflöd och sedan ut på krogen.
Kom hem ca fyra tiden imorse.....
Är så jäkla nöjd med att minmöhippa. De tänkte på smådetaljer och som passade mig och det var kanonväder och alla var glada och pratade en massa minnen.
Får gåshud nu då jag bara tänker på det.
Min älskade sambo blev oxå tagen på svensexa igår=) De va såååå kul att se hans min!! De hade en hellyckad dag i strålande sol och massa skoj på schemat.