Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Gud va roligt att så många blev hippade i helgen!! Men Mulle Nuh: Hur gick det för tjejen du skulle sminka? Det var bara bluff alltså?
Igår träffade vi kvinnan som kommer att ha hand som serveringen, jag fick LITE panik kan man säga. Hon rabblade upp en massa saker som jag inte ens tänkt på! Men när jag sedan fick skriva mina listor, vad som ska göras och vem som ska fixa så lugnade det sig. Men shit vad jag var stressad ett tag!! 12 dagar kvar...
hehe jo min syrra hade ju ringt henne för länge sen så hon hade bokat en annan tjej redan!
Jaa tjejer!!! Nu är det VÅR månad!!! Vi har 12 dagar kvar!!!
Oh guuuuud! 12 dagar!!! TOLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihi. Vad skoj att höra att det var så många som fick sina hippor i helgen - och att det överlag låter som om alla varit nöjda!
Min m2b fick sin svensexa i helgen och jag var iväg på en kompis möhippa.
Så själv får jag otåligt vänta på min hippa - även om det inte finns så många dagar kvar att välja på innan bröllopet.
Som sagt bara 12 dagar kvar nu - känns lite pirrigt och nervöst men så skojigt att det snart är dags!
Jag blev också hippas i lördags. Hade en fantastisk helg. Vilka fantastiska vänner!
Altså alla i denna tråd har nis amma datum att bli gifta om 12 dagar?
Jag ska ju gifta mig på lördag som sagt så nu är det mycket i veckan som ska fixa, känenr mej smått stressad men ska påminna mig själv om att njuta av detta.
haha ja de flesta verkar ha den 13:e som datum ja!
Den 27/6 gifter vi oss. Lite längre kvar för vår del alltså.
Vi gifter oss också den 27:e...
Har en del att fixa innan så jag är väldigt glad över att det finns ff tid kvar...
Håller med helt och hållet.
Nu har jag pratat med hotellet och checkat att dom kan förvara min brudbukett under natten! Skönt att ha en sån liten sak avklarad!