• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni

Ja bröllopsunderkläder e aktuellt att köpa snarast.
    Jag har tänkt mig snygga trosor o stayups iaf. Ska inte ha bh på mig under klänningen för den har korsetteffekt.
    En sexig negligé e en bra idé "RonjaR". Det kanske jag också nappar på.

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-29 10:32:29 följande:
    Jaa jag vet inte.. Mina skor är ju öppna i tårna så det blir inte så fint om jag har nåt med hel fot..Och samtidigt vill jag har nåt som håller in magen lite extra! Så jag hade väl tänkt ha några finare "leggings"! Det finns ju vita i spets på lindex tror jag...Annars är det ju fint med strumpeband och tillbehör..
    Leggins e bra idé o man har öppen tå. Har inte handlat skor än. Får se vad det blir...
  • RonjaR

Letar efter en gästbok att lägga på presentbordet ¨å alla kan skriva en liten hälsning. Ska ni andra också göra så?

• xmarsan

Vi har gjort en "gästbox" - vi fick en tygklädd låda, i en av våra färger, från Bookbinders Design i present och den har vi valt att stansa in våra namn och vårt datum i med silverfärg. Blev så fin! Och till den har jag skaffat papper i samma modell som inbjudningar/vigselprogram/festprogram som jag skurit i kort format. Sedan har jag köpt lite fina pennor, ett penställ och en korthållare till "instruktionerna". Sedan tänkte vi ta de små korten och sätta in blandat med våra foton från bröllopet i vår fotobok.

RonjaR skrev 2009-05-29 11:38:29 följande:
    Letar efter en gästbok att lägga på presentbordet ¨å alla kan skriva en liten hälsning. Ska ni andra också göra så?
  • nni
    Ja en på Calligrafen med silverplatta där våra namn ska stå.
    Men den var lite överprisad måste jag säga, fast den fastnade vi för.
    Vi ska nog osså köpa en bred tavelram där alla gäster kan skriva sina namn o så har man den uppe på väggen till skillnad från gästbok som stoppas undan mer. En tips härifrån...
  • annanilsson78

Jag har köpt en bok med vita blad, den är rosa och ett snyggt mönster på från Tiimari. Sedan köpte jag "stämpel kit" så jag kunde trycka våra namn och datum på.
    Ganska enkel.

• nni

Mullenuh; Hur går det med nutriletten förresten?

• MulleNuh

nu har jag ätit den mot min vilka faktiskt... Sen jag började jobba iaf..
    Jobbar bara till kl 14 så då orkar jag inte gå och köpa mat så då tar jag en nutrilett ist.. Går snabbt!

Men jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt!! Mina ben och rumpa finns inte kvar! Alldedes för smalt är det där nu..

nni skrev 2009-05-29 12:02:51 följande:
    Mullenuh; Hur går det med nutriletten förresten?
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-29 12:06:54 följande:
    nu har jag ätit den mot min vilka faktiskt... Sen jag började jobba iaf..Jobbar bara till kl 14 så då orkar jag inte gå och köpa mat så då tar jag en nutrilett ist.. Går snabbt! Men jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt!! Mina ben och rumpa finns inte kvar! Alldedes för smalt är det där nu..
    Nä gå inte ner mer då. Formerna ska ju va kvar. Jag blir själv matt så man behöver ju egentligen mer i sig om man e igång.
    Jag har inte heller mycket till jag vill ner... och sedan blir det GI mat för hela slanten. Mumma.
  • MulleNuh

får jag fråga hur mycket du väger och hur lång du är??

nni skrev 2009-05-29 12:14:14 följande:
    Nä gå inte ner mer då. Formerna ska ju va kvar. Jag blir själv matt så man behöver ju egentligen mer i sig om man e igång.Jag har inte heller mycket till jag vill ner... och sedan blir det GI mat för hela slanten. Mumma.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4