Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Kul med gästböckerna! Får se vad det blir för oss.
Jag har ett kilo kvar till min målvikt. Bröllopet är om en vecka, 6 juni. Är det idé att testa nutrilett? Ska jag BARA äta det då i så fall? Kommer det hjälpa? Har kört på GI hittills men det är så trögt på slutet. Hinner inte träna heller denna sista vecka. Hjälp!
Äsch jag fick ju barn för 1 år sen. Då gick jag upp lite drygt 35 kilo. 2 veckor efter förlossningen hade jag bara gått ner typ 7 kilo!
Så då vägde jag 93 kilo. (100 när hon föddes)
Sen vägde jag rätt mycket några månader..
Men nu väger jag 67.
Är 177 cm lång. Mitt mål var väl 65-69 kilo..
ja så jag har alltså gått ner 33 kilo.
ååå va spännande!!!!
Ja jag har ju lärt mig att man inte ska gissa när det är.. För då blir man lurad!
Red Scarlet skrev 2009-05-29 13:54:29 följande:
MulleNuh; Shit vad du är duktig! Riktigt bra jobbat!*imponerad*
Ang möhippa, jag börjar tro att jag inte kommer få ngn.
Verkar som alla är upptagna hela tiden och nästa helg ska sambon iväg på sin svensexa så då går ju den helgen bort. Sen är det bara helgen efter det kvar för sen åker vi upp till Mora...
Usch vad ledsen jag skulle bli om jag inte fick ngn..
Idag har jag haft på mig mina bröllopstrosor hela dagen. Det har faktiskt gått väldigt bra! Jag känner knappt av att jag har dom på mig Så det blir nog de här trosorna! Sedan ska jag ha strumbebandshållare (heter det så?) och sånna stay ups till. Jag har sko med öppen tå, men jag har provat och tycker inte att det syns allt för mycket. Det är ingen jätteöppning där vid tårna.. Dessutom tror jag att jag får mer skoskav om jag inte har det!