Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Ni som har lämnat in era ringar för putsning, kommer ni ta på dom när ni får hem dom igen eller kommer ni vänta tills bröllopet??
Vi pratar om att kanske ta dom på på morgonen på brölloppsdagen. Hmmm..
Det har vi inte ens funderat över, vi kommer lämna in ringarna för putsning och gravering på måndag.
Vi ha lämnat in våra ringar för ett par veckor sedan och de ligger i sina askar nu. Vi är "ringlösa" fram till bröllopet.. haha
Ja FY va tomt det är.. Jag sitter och försöker snurra på ringen med tummen, men det gåååår ju inte!!
Haha ja visst gör det..
Vi kommer inte att ha våra förrän bröllopet när vi har fått dem upputsade. Förstår att det kommer att kännas jättetomt. Dessutom har jag hunnit bli lite brun om händerna, så det kommer att se ut som att jag är nyskild...
Ja, det var ju en bra idé. Hade inte tänkt på det. Då känns det ännu mer speciellt...
Köpte två par fintrosor igår som jag ska prova att ha. Svårt att hitta fina bekväma trosor. Hur gör ni med strumpeband och strumpebandshållare? Ska ni ha det? Stay-ups? Något favoritmärke?
Jaa jag vet inte.. Mina skor är ju öppna i tårna så det blir inte så fint om jag har nåt med hel fot..
Och samtidigt vill jag har nåt som håller in magen lite extra! Så jag hade väl tänkt ha några finare "leggings"! Det finns ju vita i spets på lindex tror jag...
Annars är det ju fint med strumpeband och tillbehör..
Hm, köpte fina stay ups igår, men inget strumpeband och hållare. Känns lite onödigt, kommer väl inte använda det så ofta efter bröllpet. Men det skulle säkert uppskattas av mannen på bröllopsnatten. Funderar på en sexig negligé istället att hoppa i?