• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MissCurly

hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!!
    Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor...

Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....

jävla skit...

• älskarlivet

Någon mer som inte ska ha vals?
    Vi tänkte ha det, men har nu, 6 dagar innan bröllopet, kommit fram till att det inte är vi. Därför ska vi dansa tryckare istället till den här låten:

• älskarlivet

Märkligt, våra ringar blev putsade och graverade på 4-5 dagar!

MissCurly skrev 2009-06-07 14:01:44 följande:
    hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!! Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor... Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....jävla skit...
  • Red Scarlet
    älskarlivet skrev 2009-06-07 15:00:31 följande:
    Någon mer som inte ska ha vals?Vi tänkte ha det, men har nu, 6 dagar innan bröllopet, kommit fram till att det inte är vi. Därför ska vi dansa tryckare istället till den här låten: www.youtube.com/watch
    Vi kommer också att dansa en trycka eller någon slags långsam dans till en låt istället, vals är inte vi och jag har inte lust att min blivande snubblar på min klänning eller något bara för att vi MÅSTE valsa. Vi har ju aldrig valsat förut i vårat liv, varför måste vi göra det nu? Man bara snurrar snurrar snurrar ändå

Den låten ni ska ha kommer att bli jättefin tror jag!
  • nni

MissCurley; Vad störigt, minst sagt! Såna fel ska inte göras!
    Men vad ska man göra?

älskarlivet skrev 2009-06-07 15:00:31 följande:
    Någon mer som inte ska ha vals?Vi tänkte ha det, men har nu, 6 dagar innan bröllopet, kommit fram till att det inte är vi. Därför ska vi dansa tryckare istället till den här låten: www.youtube.com/watch
    Vi funderar på att inte ha vals utan tryckare. Eller vi får se. Ska nog ha "Kiss from a rose" med Seal, och den fungerar både som vals o tryckare.
  • MissCurly
    älskarlivet skrev 2009-06-07 15:02:45 följande:
    Märkligt, våra ringar blev putsade och graverade på 4-5 dagar!
    var har ni köpt era? Jag ska iaf aldrig mer handla smycken hos dom, ska ringa dit imorgon och säga att dom minsan får fixa detta innan bröllopet annars ska jag ha kompensation...
  • älskarlivet

Vi köpte våra på Pernlos Guld i Malmö. Han tog 4-5 dagar på sig att putsa upp våra förlovningsringar (som inte ens är köpta hos honom) och gravera min blivandes förlovningsring och min vigselring.

MissCurly skrev 2009-06-07 17:46:54 följande:
    var har ni köpt era? Jag ska iaf aldrig mer handla smycken hos dom, ska ringa dit imorgon och säga att dom minsan får fixa detta innan bröllopet annars ska jag ha kompensation...
  • Miss Moneypenny

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!

• MulleNuh

weeeeeeeeeeeeeeeee!!! Grattis!!! Har du inga bilder?????

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4