Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
6 fuckings days kvar!!!
hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!!
Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor...
Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....
jävla skit...
Någon mer som inte ska ha vals?
Vi tänkte ha det, men har nu, 6 dagar innan bröllopet, kommit fram till att det inte är vi. Därför ska vi dansa tryckare istället till den här låten:
Märkligt, våra ringar blev putsade och graverade på 4-5 dagar!
MissCurley; Vad störigt, minst sagt! Såna fel ska inte göras!
Men vad ska man göra?
Vi köpte våra på Pernlos Guld i Malmö. Han tog 4-5 dagar på sig att putsa upp våra förlovningsringar (som inte ens är köpta hos honom) och gravera min blivandes förlovningsring och min vigselring.
Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
weeeeeeeeeeeeeeeee!!! Grattis!!! Har du inga bilder?????
Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande: