• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • xmarsan

Ja, det går snabbt nu.... jösses! I helgen är det bara 2 veckor kvar!
    Lite skräckblandad förtjusning!

MulleNuh skrev 2009-05-25 21:03:40 följande:
    ja Man lär ju böla extra mycket när man vet att det är en själv som står där 2 veckor senare..
  • Flisa80

Är det någon av er som har skickat efter festprogrammen från nån hemsida på nätet? Alltså att man gör dem själv, men att man via nätet får dem utskrivna och häftade??? Eller måste man göra sånt via en butik?

• älskarlivet

Några av våra vegetarianer äter fisk medan några inte gör det så vi har beslutat att ingen vegetarian får fisk..

xmarsan skrev 2009-05-25 21:01:02 följande:
    Vi ska ha trerätters och har en vegetarian som iof äter fisk. Så hon ska få en variant på huvudrätten... men med fisk istället. Har mailat cateringen för att få exakt besked om vad det blir. Återkommer då
  • nni
    älskarlivet skrev 2009-05-25 21:21:20 följande:
    Några av våra vegetarianer äter fisk medan några inte gör det så vi har beslutat att ingen vegetarian får fisk..
    Jag röstar som sagt på god lasagne. (Nästan) all vegetarisk mat e god.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-25 21:00:41 följande:
    jag ska på ett annat bröllop på lördag!! Ska bli kul!! Jag ska ju först sminka bruden.. Sen går jag på vigseln bara.. Ingen fest för mig då!
    Åh vad kul! Jag har bara varit på ett bröllop vad jag minns. Vi börjar alltså kanske med trenden bland vänner.
    Så vårt blir väldigt spännande. Inte för att det skulle va mindre spännande annars, men jag har inte varit på kyrklig vigsel innan. Känns överväldigande.
  • zeddy

Vi ska dricka i bilen på väg till festlokalen och sedan vid festlokalen. Måste ju ha lite mysigt i bilen!! Det tar ändå ca 25 min att ta oss till lokalen...

nni skrev 2009-05-25 19:27:31 följande:
    Ni som fotas efter vigseln, ska ni dricka champagne efter vigseln vid kyrkan, eller ni väntar tills ni anlänt till festlokalen? Vi väntar nog tills vi anlänt. Vi har 33 dagar kvar!!
  • zeddy

Ingen aning faktiskt om hur det går tillväga.. Vi fixade våra festprogram själva...

Flisa80 skrev 2009-05-25 21:20:49 följande:
    Är det någon av er som har skickat efter festprogrammen från nån hemsida på nätet? Alltså att man gör dem själv, men att man via nätet får dem utskrivna och häftade??? Eller måste man göra sånt via en butik?
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-26 11:33:18 följande:
    Vi ska dricka i bilen på väg till festlokalen och sedan vid festlokalen. Måste ju ha lite mysigt i bilen!! Det tar ändå ca 25 min att ta oss till lokalen...
    Ja, jag tror vi väntar tills vi anländer till festlokalen vi med!

Hur ska ni ha det, slöja eller inte slöja?
    Jag vill ha halvutsläppt hår. Lockar.
    Om jag ska ha slöja ska det va mer utsläppt o med pärlor under, tar av slöjan under vigseln. Men har hittat en snygg frisyr med rosor i håret. Och det räcker nog med både vit klänning, handskar o tiara.
    Gillar både blommor i håret tanken på ett sommarbröllop (förhoppningsvis utomhus vigsel) men slöja e också vackert.

Hur ska ni göra??
  • MulleNuh

Jag ska ha liknande som den bilden i galleriet... Ska dock ha lite mer "snelugg" åt sidan..

nni skrev 2009-05-26 12:02:40 följande:
    Ja, jag tror vi väntar tills vi anländer till festlokalen vi med!Hur ska ni ha det, slöja eller inte slöja?Jag vill ha halvutsläppt hår. Lockar.Om jag ska ha slöja ska det va mer utsläppt o med pärlor under, tar av slöjan under vigseln. Men har hittat en snygg frisyr med rosor i håret. Och det räcker nog med både vit klänning, handskar o tiara. Gillar både blommor i håret tanken på ett sommarbröllop (förhoppningsvis utomhus vigsel) men slöja e också vackert.Hur ska ni göra??
  • mrsholm

Jag ska ha halvuppsatt med en tiara=) Ska göra provuppsättning nästa helg och kan fota o lägga ut efter det. Har ganska långt hår som ska lockas och se lite busigt uppsatt ut(om ni förstår)Framifrån ska håret vara borta ifrån ansiktet helt, ganska stramt. Som sagt...bild kommer att läggas in.

Svar på tråden Juni 2009 nr 4