Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Ja, det går snabbt nu.... jösses! I helgen är det bara 2 veckor kvar!
Lite skräckblandad förtjusning!
Är det någon av er som har skickat efter festprogrammen från nån hemsida på nätet? Alltså att man gör dem själv, men att man via nätet får dem utskrivna och häftade??? Eller måste man göra sånt via en butik?
Några av våra vegetarianer äter fisk medan några inte gör det så vi har beslutat att ingen vegetarian får fisk..
Vi ska dricka i bilen på väg till festlokalen och sedan vid festlokalen. Måste ju ha lite mysigt i bilen!! Det tar ändå ca 25 min att ta oss till lokalen...
Ingen aning faktiskt om hur det går tillväga.. Vi fixade våra festprogram själva...
Jag ska ha liknande som den bilden i galleriet... Ska dock ha lite mer "snelugg" åt sidan..
Jag ska ha halvuppsatt med en tiara=) Ska göra provuppsättning nästa helg och kan fota o lägga ut efter det. Har ganska långt hår som ska lockas och se lite busigt uppsatt ut(om ni förstår)Framifrån ska håret vara borta ifrån ansiktet helt, ganska stramt. Som sagt...bild kommer att läggas in.