• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • älskarlivet

Den tanken har slagit mig, att nästa helg är en sådan helg.. För då ska jag träffa henne och några av hennes kompisar, kan vara en vit lögn också..

MulleNuh skrev 2009-05-23 06:43:41 följande:
    Men hon måste ju få dig att tro att hon är uppbokad ju! Kanske är det din hippa hon är busy med?!
  • älskarlivet

Fast jag VET att mina systrar inte kan den 6/6 då min svåger fyller 40 och ska ha stor fest..

Flisa80 skrev 2009-05-23 09:04:13 följande:
    Om det är något jag har lärt mig efter mina hippor, så är det att man inte kan lita på någon i bröllopstider!!!!! Mina kollegor har gått och småljugit i 2 månader, syster har varit inblandad i båda med en massa olika lögner om att hon ska vara där, eller följa med dit osv... Jag tror du kan vara lugn, det mesta av vad din tärna och dina systrar säger är säker en vit en, för att du inte ska fatta. Och när du sen fattar, när det är dags, så är det SÅ värt det!
  • MulleNuh

Ja jag sitter här som ett litet barn nu! Ska det hända eller inte??!?!
    älskarlivet skrev 2009-05-23 09:38:08 följande:
    Den tanken har slagit mig, att nästa helg är en sådan helg.. För då ska jag träffa henne och några av hennes kompisar, kan vara en vit lögn också..
  • zeddy

Vad händer? Har du blivit bortrövad?? Hm, du är ju fortfarande online..

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:01:55 följande:
    Ja jag sitter här som ett litet barn nu! Ska det hända eller inte??!?!
  • MulleNuh
    Nä jag sitter här och glor på regnet!! hahaha..
    zeddy skrev 2009-05-23 10:33:15 följande:
    Vad händer? Har du blivit bortrövad?? Hm, du är ju fortfarande online..
  • zeddy

Då kanske de har lurat dig och det blir nästa helg eller nåt!! Det finns ju ett par stycken helger kvar till bröllopet...
    Usch, ser ut att bli regn här också Jag som vill sola!!

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:33:45 följande:
    Nä jag sitter här och glor på regnet!! hahaha..
  • MulleNuh

Nej nästa helg är det inte. Jag ska sminka en tjej till sitt bröllop..

Syrran ringde och sa: trampar du som baltazar nu?!?! Jag ska komma över och fika lite sen!!

zeddy skrev 2009-05-23 10:36:23 följande:
    Då kanske de har lurat dig och det blir nästa helg eller nåt!! Det finns ju ett par stycken helger kvar till bröllopet...Usch, ser ut att bli regn här också Jag som vill sola!!
  • zeddy

Hm, ja du. De är bra på att luras! Man kan inte lita på någon så här innan bröllopet! Som tur är har jag redan blivit hippad.. Så nu kan jag koncentrera mig på att fixa klart!!

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:37:23 följande:
    Nej nästa helg är det inte. Jag ska sminka en tjej till sitt bröllop..Syrran ringde och sa: trampar du som baltazar nu?!?! Jag ska komma över och fika lite sen!!
  • zeddy

Lycka till idag... Nu ska vi hjälpa till att bära all öl och vin som min föräldrar köpte hem från tyskland...

• Red Scarlet

Ååh vad spännande.. hoppas du får din möhippa snart MulleNuh!

Själv sitter jag och är nyfiken som sjutton, min fästman är på väg ut på stan idag för att köpa morgongåva till mig. Han kan inte hålla något hemligt så han sa det till mig(att han skulle köpa, inte vad)...men då blir jag ju jättenyfiken ju! Åh och så ska jag behöva vänta 22dagar till på den..hahah..jobbigt..

Svar på tråden Juni 2009 nr 4