Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den tanken har slagit mig, att nästa helg är en sådan helg.. För då ska jag träffa henne och några av hennes kompisar, kan vara en vit lögn också..
Fast jag VET att mina systrar inte kan den 6/6 då min svåger fyller 40 och ska ha stor fest..
Vad händer? Har du blivit bortrövad?? Hm, du är ju fortfarande online..
Då kanske de har lurat dig och det blir nästa helg eller nåt!! Det finns ju ett par stycken helger kvar till bröllopet...
Usch, ser ut att bli regn här också Jag som vill sola!!
Nej nästa helg är det inte. Jag ska sminka en tjej till sitt bröllop..
Syrran ringde och sa: trampar du som baltazar nu?!?! Jag ska komma över och fika lite sen!!
Hm, ja du. De är bra på att luras! Man kan inte lita på någon så här innan bröllopet! Som tur är har jag redan blivit hippad.. Så nu kan jag koncentrera mig på att fixa klart!!
Lycka till idag... Nu ska vi hjälpa till att bära all öl och vin som min föräldrar köpte hem från tyskland...
Ååh vad spännande.. hoppas du får din möhippa snart MulleNuh!
Själv sitter jag och är nyfiken som sjutton, min fästman är på väg ut på stan idag för att köpa morgongåva till mig. Han kan inte hålla något hemligt så han sa det till mig(att han skulle köpa, inte vad)...men då blir jag ju jättenyfiken ju! Åh och så ska jag behöva vänta 22dagar till på den..hahah..jobbigt..