Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Gifter mig den 27/6 och blev hippad igår: världens bästa kväll. Är så otroligt tacksam mot mina vänner. Alla bjöd på sig själva. Trodde inte att det skulle ske nu, var totalt oförberedd vilket var jättekul.
Jag börjar bli nervös för min möhippa, bara 3 veckor kvar. Jag börjar tvivla på att jag får någon faktiskt.. Min brudtärna är så uppbokad med plugg hela tiden och har aldrig tid att träffas i vanliga fall just nu..
lojnis 79; Så kul det låter! Jag längat efter min. Men jag e dålig på att bli överraskad. Lägger alltid näsan i blöt, men nu vill jag bli det!
älskarlivet; hoppas du får en ändå! Menar en dag eller en halvdag ska ju kunna unnas till en blivande brud...?!
Min tärna sa när hon blev tillfrågad om hon ville vara tärna att hon redan börjat fundera på möhippa.. Men nu börjar det dra ihop sig och hon är uppbokad denna helgen och nästa och jag är bokad 6/6 eller egentligen kan jag hoppa över det jag ska göra den 6/6, men blir det möhippa då kan inte mina systrar vara med och då blir jag rätt besviken..
Hoppas verkligen att alla ni blivande fruar får uppleva det jag gjorde igår, har gråtit lyckotårar hela eftermiddagen över att jag har så fina vänner. Nu är det fokus på 27/6 :)) för min del, mannen har inte haft svensexa ännu, tror dom kommer imorgon bitti och tar honom :)
RedScarlet - vilk otroligt vackra bilder!!!
Övriga - vad spännande att inte veta när det blir om det blir. Jag tror inte att jag får min förrän i början av juni - eftersom sambons systrar bor i London och ska hinna hem utan att behöva flänga fram och tillbaka. Men man vet ju aldrig!
Men hon måste ju få dig att tro att hon är uppbokad ju! Kanske är det din hippa hon är busy med?!