• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MulleNuh
    Absolut!!!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 09:48:40 följande:
    Haha tack! Ja men man måste ju vakna till på något vis, inte sant?
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-22 10:47:11 följande:
    Red Scarlet, så fina bilder! Jag kan tänka mig hur de andra ser ut...
    Jag ser inga bilder. Hrm, vill också se ju !
  • Red Scarlet
    nni skrev 2009-05-22 10:48:54 följande:
    Jag ser inga bilder. Hrm, vill också se ju !
    Du måste gå in i fliken för STARKA bilder.. det är hett vettu!
  • nni

Mycket snygga bilder! Smakfulla o sensuella.

• Twixiee

Red Scarlet skrev 2009-05-22 11:21:57 följande:

Du måste gå in i fliken för STARKA bilder.. det är hett vettu!
    Nyfiken som man är så blev jag ju tvungen att gå in och titta på bilderna, och DAMN! Riktigt snygga kort!
  • Red Scarlet

Tacktacktack så mycket, blir så himla glad!

Men hörrni nu måste vi återgå till Junitråden.. jag har en fråga jag precis kom på, hur ska ni göra med er bukett? Ska ni kasta den? (eller en tärnbukett) Och NÄR ska ni kasta den? Jag försöker göra något slags körschema över kvällen och tänkte ha middag + tårta/fika först.. och sen att jag och min fästman dansar första dansen. SEN tänkte jag kasta buketten, för jag tänkte ha "All the single ladies" med Beyoncé som bakgrundsmusik till det och den är ju lite fartig så tänkte att efter det kunde festen börja.. vad tror ni? Jag vill ju inte kasta den för tidigt för vill kunna njuta av den en stund också!

• Red Scarlet

Ååh och jag vill ha min hippa NU! Jag har gissat mig till att den ska vara nästa helg, är så nervös! Det som är ännu värre är att jag vet att min fästman får sin svensexa samtidigt, men jag måste låtsas som ingenting och inte avslöja det...det är jättesvårt! Min fästman kan bara kolla på mig och så vet han vad jag tänker hahah.. jobbigt! Dessutom har några av hans polare sagt att de tänker försöka ta med honom på en extra svensexa veckan därpå, till LONDON! Vad är det för jäkla stil..hur ska jag lyckas hålla tyst om det?? Hahah..helt omöjligt.. jag går och biter mig i läppen hela tiden..

• MulleNuh

Micke hade ju sin förra helgen.. Superlyckat blev det..

Ja jag vet inte, men som sagt så TROR jag att den är i morron. Den borde inte vara i Juni. Och nästa helg är jag upptagen så då kan jag inte.. Så då finns inte såmånga andra helger kvar!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 14:32:00 följande:
    Ååh och jag vill ha min hippa NU! Jag har gissat mig till att den ska vara nästa helg, är så nervös! Det som är ännu värre är att jag vet att min fästman får sin svensexa samtidigt, men jag måste låtsas som ingenting och inte avslöja det...det är jättesvårt! Min fästman kan bara kolla på mig och så vet han vad jag tänker hahah.. jobbigt! Dessutom har några av hans polare sagt att de tänker försöka ta med honom på en extra svensexa veckan därpå, till LONDON! Vad är det för jäkla stil..hur ska jag lyckas hålla tyst om det?? Hahah..helt omöjligt.. jag går och biter mig i läppen hela tiden..
Svar på tråden Juni 2009 nr 4