Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Åh kul med kommentarer om min väska! Jag tror den e e perfekt för min klänning. E "Lilly" både och faktiskt. Även jag inte e märkestokig annars.
Gillar din också Mullenuh!
Hej brudar.
Guess what?!
Jag blev tagen igår, igen!
Nu var det alla mina kollegor som tydligenh ade planerat möhippa i 2 månader, jag hade verkligen inte fattat något alls. Trodde inte för fem ören att jag skulla bli hippad av dem.
Det blev den lite mer klassiska varianten men skumpa i solskenet, underbar lunch utomhus i stadsparken, uppsminkar och friserad lagom till ett sexparty (eller var det heter). Det var premiär för mig så det var lite lagom genant. Det var jag och mina tjejkollegor samt en av killarna (han är som en av tjejerna). Jag fick 300 kr att handla för till bröllopsnatten och var tvungen att motivera varför. Sen ramlade det in lika mycket folk till från jobbet som hade med sig massa god mat. Vi var då hemma hon min bästa vän/kollega. Mitt uppdrag under kvällen var att i detalj redogöra för min och min blivande klädsel med alla, en och en, under kvällen. Herregud. Sen drog vi vidare till Harrys där jag fick fler uppdrag såsom att fotografera olika typer av män.
Jösses, jag sa ju att jag ville ha en hippa till eftersom det var så roligt, men jag trodde ju inte att jag faktiskt skulle få det!!
Hur går det för er då? Ingen mer som har blivit hippad i helgen??
Ingen hippa - men en skenhippa i fredags. Det kom ett kuvert till jobbet med info om att jag skulle byta om till kläderna i påsen (mina egna festkläder) och sminka mig samt stå redo utanför kontoret kl 17.00.
Kunde ju inte jobba efter det! Satt på helspänn!
Sen när jag kom upp stod två av mina bästa vänner där uppiffade och fina. Sedan gick vi iväg och åt en supertrevlig middag på Le Rouge och bara satt och pratade och mös hela kvällen! Så underbart.
Men jag får vänta på den riktiga hippan!
Japp. Och som småbarns förälder var det verkligen guldvärt att få en utekväll med tjejerna och bara umgås och prata och äta go mat och dricka gott! Sker alldeles för sällan!
Är det förresten någon annan som blivit "utsatt" i helgen??
Japp, jag har fått hippa i helgen! Är fortfarande helt överväldigad och uppspelt!
Åh vad roliga era hippor låter, vad kul! :D
Själv har jag ju fotat min secretbox-fotografering igår..var så nervöööös. Vi fotade i ett stort fritidsområde och det gick folk typ 20meter bort lite då och då och där skulle jag stå och posa avslappnat halvnaken.. jag brukar inte vara blyg men blev lite småstel där
Men det gick bra ändå, fick lite fina kort. Ska förhoppningsvis få se och välja ut vilka jag vill ha i slutet av den här veckan, är jättespänd!
Oj, då hade jag också blivit nervös.. Bra jobbat! Det kommer säkert bli superfint!
Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:
Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande: