• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MissDoe

Pust! Har äääääntligen klart att vi har ett värdpar (toastmasterpar för er som inte är från norrland ). Ja, eller snarare 3 värdpar.. Dom som först tackat ja hade tänkt dra sig ur pga ändrade hemförhållanden (inte skiljsmässa) så jag fick panik och ringde mina barndomsvänner som var lika stressade som oss andra. Men till slut så löste sig ju allt och ALLA ställde upp tillsammas, så att dom kan hjälpas åt och dela på uppgifterna. Blir lite annorlunda kanske, men vem har sagt att man måste göra som alla andra??

• Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-05-21 19:42:06 följande:
    jag vill ju SEEEEEE!!! Red Scarlet skrev 2009-05-21 19:10:15 följande:
    Hähä la upp några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri, men de är långt ifrån de finaste!
  • Red Scarlet
    MissDoe skrev 2009-05-21 20:49:40 följande:
    Pust! Har äääääntligen klart att vi har ett värdpar (toastmasterpar för er som inte är från norrland ). Ja, eller snarare 3 värdpar.. Dom som först tackat ja hade tänkt dra sig ur pga ändrade hemförhållanden (inte skiljsmässa) så jag fick panik och ringde mina barndomsvänner som var lika stressade som oss andra. Men till slut så löste sig ju allt och ALLA ställde upp tillsammas, så att dom kan hjälpas åt och dela på uppgifterna. Blir lite annorlunda kanske, men vem har sagt att man måste göra som alla andra??
    Äsch ju fler desto bättre! Tänk bara på att vara tydlig med vem som ska göra vad, så att inget faller mellan stolarna. Då tror jag att dagen kommer att gå jättesmidigt och alla har något att fokusera på och ett eget ansvarsområde.
  • MulleNuh
    lite mjukporr så här på fredagsmorgonen!!

Ser jättefina ut!!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:
    Hähä la upp några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri, men de är långt ifrån de finaste!
  • Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-05-22 09:29:00 följande:
    lite mjukporr så här på fredagsmorgonen!!Ser jättefina ut!!Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:
    Haha tack! Ja men man måste ju vakna till på något vis, inte sant?
  • nni

Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:

Jag ser inga i ditt galleri? :-0
  • nni

så! Envis!

MissDoe; Det blir nog jättebra.
    Vi har min mamma o hennes sambo som toastmasterpar. Mina 3 tärnor som värdinnor, även min mamma.
    De får hjälpas åt...

• zeddy

Red Scarlet, så fina bilder! Jag kan tänka mig hur de andra ser ut...

Svar på tråden Juni 2009 nr 4