Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Vad ska ni ha för vegetarisk mat?
Vi ska ha fläskfilé som "vanlig" mat och nu föreslog stället vi ska vara på att vegetarianerna ska få burgare eller lasagne. Känns inte som så rolig mat, så nu är jag nervös att den vegetariska maten inte ska bli bra. Vi ska dessutom ha räkcoctail som förrätt och det kan inte vegetarianerna heller äta..
Tråkigt att det är problem med detta - hoppas att det löser sig iaf!
Han kanske kan göra en insats och lära sig kameran ordentligt!
19 dagar kvar....
Hur känns det tjejer? Stressade? Lugna som filbunkar??
Jag börjar bli smått stressad, men vi har bara småsakerna kvar..
Kan inte förstå att om 3 veckor är vi på väg till Söderköping för en mini resa.. Som Man och Fru !!!
Ja, 19 dagar kvar även här. Är relativt lugn men så kommer jag på något och blir superstressad i stunden. Känns väldigt underligt att det är så snart nu! Men det ska bli helt underbart!
Ja men fatta!! 19 dagar!!! Och nu sitter jag på nya jobbet och kan ju inte hålla på med en massa bröllopsbestyr ju!
köp nåt aco acnegel på apoteket... Den kan funka..
Men jag håller med, 19 DAGAR! Vad hände??? Hur kunde det ha gått så fort??!!
Är relativt stressad, men tror nog ändå att vi kommer att hinna med det vi har tänkt oss.
Lite mindre roligt var att vi igår upptäckte att en god vän till oss var besviken över att hon inte sjöng mer än vad hon gör på bröllopet, för hon jämförde med en annan vän som sjunger lika mycket men som dessutom spelar på ett par låtar... Vi hade inte riktigt tänkt på det, det var totalt omedvetet, att det blev "orättvist" och känner oss nu lite skamsna och ska försöka fixa till det bäst vi kan. Lite problematiskt blir det dock om vi behöver ändra vigselprogrammen för vi är redan igång. Men vi får väl vara smickrade att de slåss om att få delta! Alltid något!