• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • MulleNuh

Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!

haha..

MulleNuh skrev 2009-04-29 13:45:59 följande:
    Jag tänker ge alla ett varsitt... Ser fint ut också när det ligger ett vid varje plats..Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:43:06 följande:
  • Miss Moneypenny
    MulleNuh skrev 2009-04-29 13:46:23 följande:
    Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!haha..
    Haha :) Ja, det är inte konstigt att det blir mycket "jag" och inte "vi". Det måste väl vara 99% tjejer härinne.
  • nni
    JennyLH skrev 2009-04-29 12:51:47 följande:
    Hej hopp.Tack för länken till min gb. Har inte orkat suttit här just nu för jag har fått nån släng av magsjuka, är hémma idag med. ska jobba imorgon.
    Krya på dig!

Vi ska nog ha varsitt festprogram till ca 50 gäster.

En fråga; Har ni tips på underhållning medans vi fotas? Det kan bli upp till 2 h. Först blir det tilltugg o dricka för gäster, sedan då? Vi har tänkt frågesport eller tipsrunda. Sedan finns det ju bingo. Det e ett "vuxet" bröllop, dvs från 20 + till 70 +.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 13:46:23 följande:
    Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!haha..
    Hehe...de misstagen kan man överse här... Om det e en person som skriver...
  • Miss Moneypenny

Vi fotas innan vigseln. Men tipsrunda är väl bra. Med frågor om er kanske? Annars nån mingellek där man ska hitta sin bordskavaljer med hjälp av att man får en lapp med en beskrivning på den personen.

nni skrev 2009-04-29 13:52:54 följande:
    Krya på dig!Vi ska nog ha varsitt festprogram till ca 50 gäster.En fråga; Har ni tips på underhållning medans vi fotas? Det kan bli upp till 2 h. Först blir det tilltugg o dricka för gäster, sedan då? Vi har tänkt frågesport eller tipsrunda. Sedan finns det ju bingo. Det e ett "vuxet" bröllop, dvs från 20 + till 70 +.
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:43:06 följande:

Jag har också funderat på det men tänkte att det kanske var lite mycket med ett festprogram per person. Är det inte det? Hade tänkt placera ut några här och var på borden och vill gärna att de ska sammarbeta på bingon och andra bröllopsaktiviteter och inte sitta var och en och läsa varsitt festprogram. Eller hur tänker ni andra?
    Vi ska ha ett per person, som MulleNuh sa. Det blir snyggare dukning då! Sen behöver de inte slita åt sig varandras och börja slåss hihi
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:54:53 följande:

Vi fotas innan vigseln. Men tipsrunda är väl bra. Med frågor om er kanske? Annars nån mingellek där man ska hitta sin bordskavaljer med hjälp av att man får en lapp med en beskrivning på den personen.
    Hmm... ja jag tror vi kör på tipsrunda. Då kan gästerna få röra på sig lite o se fina omgivningar. Ja frågor om oss, eller lite blandat kanske. Någon mer som ska ordna någon underhållning utan att ni själva e med?
  • MulleNuh

Jag avr på en 30-årsfest för några veckor sedan och dom hade en jättebra mingellek..

När man kom dit så hade dom en stor låda med en massa "pusselbitar" i.. Så man fick ta en bit..

Sen när man kom in skulle alla leta upp de människor som tagit bit från samma pusselbild.

Sen var detta som ett "lag" när det senare blev nån frågetävling om de som fyllde år..

• zeddy
    MulleNuh skrev 2009-04-29 14:15:25 följande:
    Jag avr på en 30-årsfest för några veckor sedan och dom hade en jättebra mingellek..När man kom dit så hade dom en stor låda med en massa "pusselbitar" i.. Så man fick ta en bit..Sen när man kom in skulle alla leta upp de människor som tagit bit från samma pusselbild. Sen var detta som ett "lag" när det senare blev nån frågetävling om de som fyllde år..
    Vilken rolig idé!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 14:15:25 följande:
    Jag avr på en 30-årsfest för några veckor sedan och dom hade en jättebra mingellek..När man kom dit så hade dom en stor låda med en massa "pusselbitar" i.. Så man fick ta en bit..Sen när man kom in skulle alla leta upp de människor som tagit bit från samma pusselbild. Sen var detta som ett "lag" när det senare blev nån frågetävling om de som fyllde år..
    Riktigt bra idé. Har intee hört om det innan, o e roligt med ngt nytt sätt att dela upp om det ska va lag. Tack.
    Tipsrunda eller frågesport väger fortfarande mest.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4