• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • zeddy

Nu har jag kommit på hur vi ska fixa placeringsskyltar.
    Jag har köpt vitt (med lite fina ränder) lite tjockare papper som vi ska skriva ut på. Jag har gjort iordning skyltarna i publisher, som visitkort (fast lite mindre)

Tror det blir jättebra!! Ska göra lite andra skyltar i samma stil, så som glutenfri och laktosfri till efterrättsbuffén.

Hur går det för er andra?

• nni
    zeddy skrev 2009-04-28 16:32:06 följande:
    Nu har jag kommit på hur vi ska fixa placeringsskyltar.Jag har köpt vitt (med lite fina ränder) lite tjockare papper som vi ska skriva ut på. Jag har gjort iordning skyltarna i publisher, som visitkort (fast lite mindre)Tror det blir jättebra!! Ska göra lite andra skyltar i samma stil, så som glutenfri och laktosfri till efterrättsbuffén.Hur går det för er andra?
    Låter bra!
    Vi ska boka tårtkonsultation. Letar efter bil till körning från festen - hem. Annars ska vi prata med lokalpersonal snarast och det e hela festplaneringen kvar.
  • brud27juni

Hittat hit. :) E det här alla e. :P Hur går det för alla med planerna. Själv sitter jag bara och är nervös... rädd att det blir "bigger than big"

Lycka till :)

• GlamourKitten

Här händer inte så mycket just nu...men på fredag är sista OSA-datum så hoppas verkligen att de sista personerna svarar inom den tiden
    Sedan blir det till att planera mat, tårta och dricka!

• GlamourKitten

Alltså, vi vet ju redan VAD för mat osv, men inte för hur många...hehe...
    ett litet förtydligande

• MulleNuh

Ja du hitta hit!

brud27juni skrev 2009-04-28 17:38:27 följande:
    Hittat hit. :) E det här alla e. :P Hur går det för alla med planerna. Själv sitter jag bara och är nervös... rädd att det blir "bigger than big"Lycka till :)
  • Villesmamma

Vårt Osa går oxå ut på Fredag. Vi har idag 51 st anmälda av 86st. Hoppas de ringer snart...... Vi ska boka buss och jag vill gärna börja sätta festprogrammet snart

• brud27juni

Jaa kan man tänka sig :)
    hihi

MulleNuh skrev 2009-04-28 18:09:40 följande:
    Ja du hitta hit!
  • brud27juni

söt du e mullenuh!

brud27juni skrev 2009-04-28 18:32:09 följande:
    Jaa kan man tänka sig :) hihi
  • MulleNuh

haha va?!

brud27juni skrev 2009-04-28 18:36:57 följande: