Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
KUL att vi är så många här nu!!!!
Vi håller på och skriver personbeskrivningar om gästerna. Så svårt!!! Men roligt!
Imorgon har vi sista osa-dag. Är lite besviken på att 24 personer (12 par) av 101 inbjudna ännu inte har osa:t... Tycker det är lite väl mycket....
Jag var och plockade grankottar i helgen. De har legat i vatten och diskmedel för att bli rena och är på tork. Sen tänkte jag spreja de med guldsprej och använda till placeringskorten ;)
Hej, nu har jag hittat en -tråd- som passar mig, jag och min man ska gifta oss den 17/6 så det är inte långt kvar nu :) såå lycklig! vi har en restaurang bokad, lämnade in papprerna till vigselförrättare igår, nu är jag bara nervös över min klännig som har blivit ordentligt försenad, men den ska komma om 2 veckor... sa dom... hoppas VERKLIGEN det, så svårt för vi kan ju inte bestämma kläder till honom när inte jag fått mina :S
Även fast man tror att man har koll finns det så många orosmoment... :(
Tänk alt som kan gå snett???
Bokat hotellrum :)!
flisa 80; Jo det har varit flera som inte osa:t till oss. Som glömde. Ssäkert en 10 st. Nu e det en kvar från USA, som vi ska kontakta. Måste veta nu.
Det kommer säkert va så för er att de flesta av dom som inte osa:t har glömt, även det e irriterande.
laris; vad mysigt. Vi ska leta stenar och skriva på som placering.
Hooliganwife; Hoppas den kommer snart! Hur försenad?
Det e så mycket planering och saker som väntar, så jag blir själv stressad av själva tanken på allt som ska fixas. Men man ligger säkert okej till ändå.
Gör som jag.. är nästan 20 pers som inte osa:t och vi har sista dag idag (precis som ni), och jag tänker ge dom till 00:00 i natt, sen blir jag BRIDEZILLA!
Näe, men ett litet massutskick på sms med texten "ses vi till midsommar...?" tänkte jag iaf få iväg. Kanske nåt för er? Ja, fast kanske med ert datum..
Ja, om inte annat så lär det vara effektivt!
HIhihihi....
Vi har sista osa idag, men vi kommer inte höra av oss till de som inte sagt ja eller nej.. Har man inte "vett" att höra av sig så räknar vi med att de inte kommer!