• Lyckan me dig

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...

Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..

Kram till er alla!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!
  • burberry

Min är special beställd. är både kort och mullig så jag hade svårt att hitta nåt som passde.

• Lyckan me dig

Min är specialsydd i Kina. Men jag fick lov att ta bort kjoldelen för jag kunde ej sitta i den (sjöjungfrumodell).
    Sparade dock överdelen och får en ny kjol uppsydd..

• Lyckan me dig

Sätter in bilder nästa vecka när jag får ta hem allt ;)

• Jämtbrud

Hej, här är en till!

Börjar få lätt panik nu... Imorgon ska vi åka med dottern och öva solosångerna med pianisten, och på söndag ska vi träffa prästen.

Vigsel på landet, inte i kyrkan utan på logen, och egengjord buffe för 80 gäster.

Almanackan är fullspäckad med klänningsfix, hårfix, nagelfix och så lite tandfix!

Har inte gjort bordsplacering, vigsel/festprogram m.m. än.... Kommer väl sitta uppe natten innan och skriva i vild förtvivlan!

• Lyckan me dig

Välkommen Jämtbrud! Härligt med vigsel på landet, hoppas vi får se bilder sen...
    Almanackan är full veckan innan och bröllopsveckan. Ska bli härligt att få fotvård och bröllopsnaglar...allt ska ju vara på topp den STORA dagen.

Har ni andra hört något från eran präst? Vi har inte hört nåt än :/

• Jämtbrud

Vi tog kontakt med honom själv eftersom han aldrig hörde av sig.... :( Han hade sagt att vi borde ses ca 3 veckor innan.

De har väl högsäsong i kyrkan just nu!

• burberry

Jag och min sambo träffade våran präst förra helgen. Han gick igenom vigseln och det sista han sa var att vi inte skulle vara för nervösa..som om det går att lova att vi inte ska vara det..

• Ne11ie

Vi hade problem med att boka präst först då de skulle planera inför semestern osv, men nu har vi fått träffat vår.

Får ni "öva" i kyrkan, någon genomgång innan?

• burberry

Jag och min sambo ska inte gifta oss i kyrkan utan ute i en trädgård..men vi behövde inte öva kändes det som utan vi ska ju bara "härma" prästen så det borde ju gå bra ändå..kan ju vara annorlunda om man gifter sig i en kyrka..då kan det vara bra att "provgå" lite genom gången..

• Ne11ie

Härligt :)

Visserligen så är det inte mer komplicerat än att man går genom gången, vi kommer inte ha någon genomgång.

Var i kyrkan och pratade med kantorn som tog upp bra saker att tänka på i kyrkan som man inte funderat över.
    En sådan sak som var man ska göra av brudbuketten när man är där framme.

Något mer som ni känner till som är bra att veta som man kanske inte tänkt på?

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!