Vi som gifter oss 4 JULI!!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Hej
Här är en till!
Kikar in senare för nu ska vi kolla gästernas boende..
phu...
En till, imorgon är det ju bara 3 veckor tills man är Fru!
Hej alla!
Här kommer ännu en som har 11 juli. Visst är det spännande
Nu i helgen ska vi påbörja bordsplaceringen, vi har hela tiden trott att vi haft gott om tid på oss men pratade med tryckeriet idag och de vill ha in festhäftet måndagen efter midsommar så nu är det bara att pinna på! Det vore ju kul om bordsplaceringen stämmer överens med bilden i häftet.
Har någon av er börjat med placering ännu?? Någon som har tips?
Oj då, jag läste ju helt tokigt. Men jag är ju veckan efter er i alla fall! :0)
Tar hur som helst gärna emot tips på bordsplacering! Lycka till FJÄRDE juli :0)
Här har vi en till!!
Hämtade klänningen från kemtvätten (köpte begagnad klänning som jag la ner fler cm så för att få bort vecket så lämnade jag in den) idag så den hänger i klädkammaren.
Nästa vecka hoppas vi på att få hämta ringarna.
Festprogrammet har vi skickat på tryck
På tisdag ska jag till frisören å prova håruppsättning å smink!!
Är så gott som klara med det mesta nu iaf... får hoppas på bättre väder oxå!!!
Kom på en sak... gå inte för snabbt!!! Saaaankta Luuuuuucia... tänk det
Och så tänk på att ha buketten vid midjan, det är de tipsen jag fått, många är nervösa och drar tydligen upp buketten så de nästan döljer ansiktet
Min mormor säger att precis innan man går in ska man stoppa en sockerbit i munnen och suga på, då har man lite annat att fundera på, måste andas genom näsan och håller blodsockret på plats... tror jag ska pröva
Jag måste ringa våran präst på måndag. Vi har inte hört från honom än....
Vi mailade våran präst idag då vi ville ha lite koll på vigselprogrammet!! Tog kanske 20 min å så hade vi fått svar med många bra tips om några ändringar vi kunde göra och så tyckte han att vi kunde träffas om vi ville och gå igenom det!! Så vi ringer honom på måndag tror jag och bokar in möte!!
En 4:e juli brud här med!
Vi har just renoverat köket, så det känns som om vi inte funderat så mycket på bröllopet. Men vi hade fixat en hel del innan renoveringen. Det som är kvar är: festprogram, prata med värdinnan om festen, träffa prästen(hon kommer hem till oss nästa vecka), dubbelkolla med solisten, prata med seritriserna, handla maten och laga den, dubbelkolla att vi har en bil med chaufför. Sen kan jag inte komma på ngt mer. Men det räcker nog. Sen kommer jag säkert att komma på ännu mer...
Det börjar kännas pirrigt. Min sambos svensexa är idag. Han blev kidnappad i förmiddags. Så antagligen är det min tur alldeles snart..........hjälp!....
Just hemkommen från möhipppa! Var hos vän/kollega o övade sång med bonusdottern - inga misstankar, tyckte bara att sambon var lite stressad...- på väg hem föreslog JAG att vi skulle kolla lite grejer på DollarStore. Väl där gick jag i godan ro o kikade (7 mil hemifrån) o plötsligt hoppade hela ligan fram bakom en hylla....!? :)
Sedan blev det jogging efter stora länsvägen, stavgång samt rullskidor... Mitt straff för att inte ha tränat som jag sagt antar jag! Därefter ut sockerchockschokladpnickick vid sjön och sedan ut i skog o mark på islandshästar över en timme - fantastiskt!! - och avslutningsvis tunnbrödsrullar/vin/likör/chipsodip i en mysig lappkåta + massor med tjejsnack...! Helt underbart, hade inte heller förväntat mig något alls ju - trodde att alla inkl mig var så upptagna innan bröllopet! Ev stavfel nu skyller jag på dem! Gonatt.... imorrn väntar prästen o jg ska försöka vara någorlunda pigg!