• Lyckan me dig

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...

Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..

Kram till er alla!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!
  • mittid

Jippiiiiieeeeee!! Vigselprogrammet klart.... nöjd... snyggt!

• Kajsalisan

Hej hej.. jag känner mej helt sjukt Hakuna matata. Vi körde maraton igår, jag och sambon och gjorde klart 120 vigselprogram och 97 festprogram. Iag gjorde jag den stora tavlan för bordsplacering. Imorgon ska det handlas alkoholfria alternativ och snacks. Bm ska hämta sin ring, på fredag är det genrep och lämnar allt till festarrangören och hindersprövninen till prästen. Hur går det för er?

Om en vecka är vi fruar allihop =)

• rosalila

'oj, insåg att det bara är dagar kvar. Ugh, började kännas i maggropen!
    Hämtat klänningen idag, så fin så fin! Blir perfekt!

Allt annat klart förutom musik. Ska bränna skiva ikväll.

• Plummis83

Klar med allting!! Kändes kanon med frisören igår!!

imorgon ska vi fixa med lokalen, ska göra så mkt som möjligt!!

Fredag kväll är det välkomstfest och jag vet absolut ingenting om vad som händer då!!

Imorgonkväll kommer de flesta av mina släktingar!!

• Kajsalisan

Jag är lite läskigt hakuna matata just nu. Är rädd att jag kommer vakna kl 6 på lördag med ett "SHIT!!! vi har glömt..." Men å andra sidan, allt viktigt för att bli gift (hindersprövning, kläder och ring) och gästerna nöjda (mat och alkohol) är klart.. Så det löser sig nog ändå. Hoppas jag

• Fjällbruttan

Hallå
    Vi får bröllopstårta i alla fall
    Har gjort 7 st idag, ska bara på med Sugarpaste och rosorna jg gjort...
    Ska göra brodsplackeringstavlan imorgon och duka , sen är vi i hamn.. tror jag...
    Även jag är lite Hakona Matata

Lycka till nu alllihop och hopas det blir en av de bästa dagarna i ert liv

• mittid

GÄÄÄSP o HURRA! Festhäftet klart! skam den som ger sig... men nu ska jag isäng!

• therese182

choklad upp till armbågarna men nu har jag gjort apelsin choklad tryffel biskvier till fikat...farligt gott vart det! =)

• lotten22

En till 4e juli-brud...
    Nu är det nära! Ska rusa till nagelfixningen nu. Sen Systemet, hem och börja packa för resan till huvudstaden! Galet pirrigt!!

• Plummis83

Haha, jag som hade ställt in mig på en lugn dag imorgon kunde glömma det iaf!!
    Rätt lugnt på fm men sen smäller det på med det ena efter det andra på em!

Först ska jag träffa kusinen och kolla igenom blommorna till buketterna, sen ska vi vara i lokalen å fixa det sista plus gå igenom vad de ska göra på lördagen med blommor, sen ska jag träffa min gudmor som ville provsminka mig inför lördagen, efter det ska vi vidare dit där vi ska byta om på lördag och lämna alla kläder å sedan kl. 18 börjar välkomstfesten som mina föräldrar står för!!
    Men ska se till att ha roligt på kvällen och bara njuta av allting!!

Har precis kommit hem från där alla långresande gäster ska bo efter en kanonkväll med grillat och de gäster som hade kommit!
    Kommer fler inatt plus imorgon droppar en del in...

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!