Vi som gifter oss 4 JULI!!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Än så länge så känns det som att man håller på att "knyta ihop påsen" med allt som skall göras, vilket känns jätteskönt :) Börjar få kontroll över det mesta, hur ligger ni i planeringen?
Har inte börjat känna av någon nervositet ännu, tror tom att min sambo har börjat känna av mer då han pratar om att det ska bli nervöst i kyrkan :)
Jag börjar bli nervös. Har varit i "våran" kyrka på både dop och skolavslutn nyligen och det fick mig att bli nervös över vigseln.
Nästan allt är klart, vi ska äta grekisk buffe på restaurang efter vigseln men jag har gjort allt till dukningen själv ändå. man vill ju ha sina färger och så...
Ska ni ha många gäster? Stor fest?
Vi ska åka till bröllopssvit efter middagen så vi ska ha trädgårdsfest i slutet av aug hemma.
Jag var och provade min klänning för näst sista gången idag..då började jag fatta att det snart är dags...men jag ligger bra till i planeringen som tur är så nu har jag tid att bli lite hispig..
Jag ska ha 2-delad klänning. Men min överdel är för stor pga viktnedgång, så jag har en till if sömmerskan ej kan sy in den snyggt.
Min chokladbruna kjol håller på att bli färdigsydd..
Ska bli spännande att se hur allt sitter nästa vecka.
Kan förstå att det kommer upp en del känslor när man kommer till kyrkan som man skall vara i :)
Det kommer att bli en del gäster, 102 stycken personer har anmält sig. Hur många har ni?
Vi kommer också att använda oss av buffé med hjälp av catering, men vi kommer att sköta dekorering av lokalen själva. Har hyrt lokal fre-sön så finns bra möjligheter för förberedelse under fredagen.
Mysigt med trädgårdsfest :)
Ska se över eventuella justeringar för min klänning på lördag så möjligtvis att verkligheten slår till då :)
Jag ska också ha en tvådelad klänning. vinröd med halterneck..Den blir otroligt fin tycker jag..
Vi har bjudit dom närmaste på middag, ca 45 pers. Desto fler på vigseln och trädgårdsfesten ;)
Ne11ie: Hur ser klänningen ut?
burberry: Jag var inne på vinrött först men jag bara älskar chokladbrunt så det vart det.
***Vit överdel och chokladbrun kjol*** Blir som en chokladpralin ;)
Lyckan med dig: Tycker ditt färgval låter fantastiskt...Jag hade bara vinrött i huvudet när jag köpte tyg..Jag tror man ska följa sin mag känsla när det gäller vilken färg man ska ta..Kram
Min klänning är av märket allure bridals nr 8407, färgen vit.
www.allurebridals.org/bridal.html
Behöver eventuellt justera längden på den, har ni någon länk till era eller är det specialbeställningar? :)