• Lyckan me dig

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...

Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..

Kram till er alla!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!
  • Fjällbruttan

Hej Brudar

Nu tar jag paus ett par dagar
    Men vi är i hamn... tror jag, packade just "nödväskan" och allt annat är klart, ska bara träffa personalen idag och gå igenom allt, sen är vi lediga

Lycka till allihop så ses vi som fruar

• Tehya

Hej! Jag har säkert skrivit här innan... Men jag är RIKTIGT nervös inför imorn. Ska bara fixa klart musiken och sen är allt färdigt. Vi ska iväg till lokalen i em för att duka.
    Vi måst träna inför vår "evolution of dance", kommer ändå vara så nervös att jag glömmer stegen.

PS. Vad innehåller en nödväska?

• Miss Moneypenny

Lycka till allihop och grattis i förskott! Vet precis hur ni känner just nu men jag lovar att nervositeten släpper sen när det är dags och man bara njuter och är lycklig! Gifte mig för några veckor sedan och är riktigt avundsjuk på er som har allt härligt framför er!!!

• Fjällbruttan

Nödväska... säkerhetsnålar, bindor, tråd och nål, tvättlappar, puder, plåster compeeed, mediciner, halstabletter, nåt mot halsbränna, lite godis för blodsockret, extra trosor ( syntetklänning och varmt en hel dag kan bli huga huga) smink tops och lite näsdukar...

• Kajsalisan

Jag har bara panodil, trosor och hollywoodtape i min nödväska och jo.. Läppglans också =)

Men nu ska allt fraktas upp till lokalen sen är det genrep ikväll. Är lite nervös för att hon som ska spela är inte tillräckligt duktig för de solisterna skall sjunga. Vill helst inte att det låter bajs.
    Måste fixa naglarna ikväll med..Ska bli så skönt att imorgon gäller det. För att vara helt ärlig så har planeringen stått mig upp i halsen det sista!!

Egentligen vill jag helst gå å bada.

• Jämtbrud

Är stolt över mig själv! Igår köpte jag en skrivare och fint papper, sedan satt jag på kammaren hela kvällen o lyckades snickra till ett hyfsat festhäfte i A5-format!

Skrev ut 80 stycken, vek o häftade, medans jag sippade på en GT. Hade tänkt skippa det helt pga stress o ett hastigt påkommet husköp mitt i bröllopsbestyren, men hade ändå sån "ångest" över det uteblivna festhäftet - men nu är det gjort!!

Idag ska jag bekämpa förkylningsymtomen som börjar kännas... sedan ska jag fira min födelsedag idag med lite småärenden, för att sedan tillbringa natten hos min kusin/bästa vän!

Alla andra i släkten, inkl m2b, är på landet och pyntar tältet o logen o slåss mot miljarders mygg... :(
    Men vi får SOL imorgon!

Är inte nervös än men det kommer nog.... :)

Sist men inte minst - LYCKA TILL ALLA 4 JULI-BRUDAR!!!!

• Chrisse och Jonas

Lycka till imorgon alla ni.. hoppas ni får en underbar dag!

• Lyckan me dig

Jag ska snart iväg och få naglarna fixade....allt annat är nästan klappat och klart. Bara lite strykning ikväll.

Så jag ska faktiskt ta det lugnt och vila mellan 17-21 ikväll, bara vara. Tänka och njuta...

Härligt att ha det framför sig. Detta sker ju bara en gång i livet.

Iiiiiiiiiiiiiiii. Är ni också så där underbart luckliga?????

• Kajsalisan

Shit var det bara jag som verkligen inte kan sova i natt??

• Lyckan me dig

Jag var oxå vaken till och från. Gudarna grattade oss rejält inatt. Riktigt otäckt åskväder....

Spark i rumpan och LYCKA TILL ALLA BLIVANDE FRUAR!!!!!

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!