• Lyckan me dig

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...

Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..

Kram till er alla!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!
  • Plummis83

Snabba puckar här! Ska träffa prästen på tisdag fm! 11:45 ska vi vara där och sedan ska jag vara hos frisören kl. 13!! Stressande?? Inte ett dugg men min sambo verkar vara det å tyckte vi skulle byta dag men prästen vet om att jag ska vara i Malmö kl. 13 så det är lugnt sa han!! Varför stressa upp sig då?

I em kommer solisten å kompnisse hit å ska träna! Första gången vi båda hör solisten så ska bli spännande! Det är min bäste väns ex som ska sjunga men jag har inte hört henne tidigare!!

Imorgon ska jag på 1,5 timmes hawiianskt massage! Ska bli så skönt då jag har börjat känna av min onda nacke igen!!

• Lyckan me dig

Jämtbrud: Vilken härlig möhippa! Hoppas det gick bra att träffa prästen idag...

Min blivande tror att svensexan och möhippan blir på samma dag. Nästa helg är det ju midsommar, sen är det ju bara en helg kvar.

Undra vad dom har hittat på...

Har ni andra haft erat?

• Ne11ie

Inga överraskningsmoment för mig, min skall vara den 27e. :)
    De har planerat in en tjejdag/kväll med fotografering, spa, middag och utekväll så det ser jag verkligen fram emot :)

Sambon har blivit lite orolig inför sin då han inget vet :P

• Lovecats

En till!

Vi ska prata med vigselförrättaren, träffa "stråkarna", skriva placeringskorten och färdigställa festhäftet, sen är det klart. Imorgon ska missarna få sin årliga vaccination för att få bo på katthotell. Helst hade jag haft dem med på vårt hotell, men det går ju tyvärr inte. Alla som skulle kunnat passa dem ska på vårt bröllop och det gör lite ont att behöva lämna bort dem till ett helt främmande ställe som luktar en massa av andra katter. Men, men. Det är bara en gång...

• Jämtbrud

Träffade prästen i söndags på "brottsplatsen" - han tyckte att det var jättefint vid logen! Skönt att ha tågordningen för vigseln klar nu. Han hade en teologie studerande med sig, en trevlig tjej som kommer att hålla i vigseltalet.

Annars så har jag mest ångest över att vi inte har något festprogram.... Herregud, det är ju bara 2,5 veckor kvar - hur ska jag hinna???? MÅSTE man ha det?

Visst kan jag sno ihop ett häfte med lite sånger o ordningsregler etc, men det är gästpresentationen som skrämmer livet ur mig.... Det är omöjligt att göra en kort, fyndig beskrivning av 75 personer! Samtidigt så vet jag ju att det är kul att se vilka de övriga gästerna är.

Finns det någon annan variant av gästpresentation? Hjäälp...

• Plummis83

Jag känner lite panik nu!!

Skulle på provuppsättningen igår, men när jag kommer hem till tjejen som skulle fixa det så var hon sjuk! Hmm, hon hade varken ringt lr skickat mail å sagt det så jag åkte hem till henne helt i onödan!
    Å så ville hon att jag skulle kontakta henne via mail å boka ny tid!! Gifter mig om 2,5 vecka... mailade henne direkt när jag kom hem för jag kan bara nästa vecka vissa dagar då jag troligtvis har fullt upp dagarna innan bröllopet!

Byta frisör å lägga ut mer pengar som jag egentligen inte har råd med lr hoppas att hon hör av sig å kan nästa vecka??

En bra sak igår iaf var att vi var och träffade prästen och det känns kanon!! Riktigt trevlig och rolig filur det där och han tyckte det var så bra att vi var väl förbereda och visste hur vi ville ha det!!

En annan tråkig sak är att en av mina gäster ringde idag å sa att hon kommer utan sin sambo då det inte var så bra mellan de. Visst skönt att slippa han då men måste ändra festprogrammet IGEN! Men han var långt ner i gästpres så det är inte mkt jobb iaf...

• Blivande skärgårdsbrud

Ytterligare en 4 Juli :)
    jag börjar bli lite pirrig i magen nu.... går en massa förkylningar å magont på jobbet nu så é livrädd att man skall få kräksjukan lagom tills man skall gå in i kyrkan!

Men tänk possitivt nästan allt é klart skall bara skriva korten till bordsplaceringen....
    vill inte skryta men har VÄRLDENS BÄSTA toastmadame som tillsammans med min kära mor gör ett hästjobb!
    Är det någon mer av er som skall vara i Ljungskile??

• Lyckan me dig

Ja visst är det pirrigt??!! Hoppas mina sömmerskor snart blir klara med klänningen......väntar...

• mittid

Här är en till 4 Juli brud... som hoppas på uppehållsväder, för vi skall gifta oss i trädgården där vi sen håller middag/fest. Vi har en utmärkt reträtt om det regnar för det finns plats innomhus där också så inte är vi oroliga, men det skulle vara fint att få vara ut under vigseln. Kan vi hålla tummarna ihop?

• burberry

Jag behöver också fint väder..men vi köpte ett stort party tält ifall det blir regn. Bäst att vara garderad..

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!